محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

این هفته قم؛

1392/6/3 1:18
نویسنده : مامان وبابا
498 بازدید
اشتراک گذاری

یکی یه دونه محدثه دردونه؛

تصمیم گرفتیم یک شب را در جوار خواهر امام رضا (ع) یعنی حضرت معصومه (س) بگذرونیم. پنج شنبه 31 مردادماه 1392 راه افتادیم به سمت شهر قم با همراهی باباحاجی و مامانجون. شب باصفایی بود مثل سال قبل که تقریبا همین موقع هم قم بودیم. شب را در هتل استراحت کردیم و فردا بعداز صرف ناهار (البته جای همتون خالی) به جمکران رفتیم. سفر یک روزه خوبی بود از همه مهمتر شما راضی بودی. اینو از حال و هوای شاد شما فهمیدیم عزیزکم.

و چنـد یادگــاری... .

 

 الهم عجل لولیک الفرج... .

  

دخترکم:

دوستت دارم و همین برایم بس است. خداروشکر که تو را دارم و خداروشکر که برایم عزیزترینی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان حسنا
3 شهریور 92 16:03
عزیزم ممنون ک اومدی پیشمون...
من لینکتون کردم

خواهش میکنم. ولی ما که خیلی وقته همدیگرو لینک کردیم.
مریم (مامان ثنا جون)
3 شهریور 92 19:29
مسافر کوچولو زیارت قبول همیشه به گردش و خوش گذرونی ایشالا


ممنون خاله جونمبرای ثنا جونم

زهرا مامان حنانه
3 شهریور 92 23:47
سلام ماشاالله به این دختر ناز زیارتتون قبول همیشه به زیارت و تفریح
من با اجازتون لینکتون کردم

سلام خیلی ممنون از لطفتون.خواهش میکنم ما هم شما رو لینک میکنیم
منصوره مامان زهره
5 شهریور 92 2:45
زیارت قبول خاله

مرسی خاله جون
خاله فاطمه
5 شهریور 92 8:45
زیارتت قبول کوچکولوی خاله
خاله به قربونت شه تو عکس اولی چشای قشنگت خوابش میاد یا خورشید خانم اذیتش کرده

مرسی خاله جوننه خاله خوابم نمیاد آفتاب اذیتم میکرد
مامانه پارسا
5 شهریور 92 17:50
مامانی سلام خوشحال میشم همدیگرو لینک کنیم اگه موافقید

سلام اختیار دارید با کمال میل
عکس فرش
6 شهریور 92 16:26
آیا میخواهید عکس دلبند خود را به فرش تبدیل کنید؟؟؟ چاپ عکس و هر گونه تصاویر روی فرش با کمترین هزینه و کمترین زمان در ابعاد گوناگون.... نحوه سفارش: 1-ارسال تصویر 2-تکمیل فرم درخواست به صورت تلفنی 3-واریز وجه به حساب و اطلاع شماره فیش به شرکت 4-بافت فرش توسط شرکت و تحویل در شهر محل سکونت 09137290912 03614456265
mahsa
6 شهریور 92 19:57
جوجه خوش به حالت همش برای خودت میگردی خب یه دفه هم مارو ببد چی میشه

شما اگه بیاین ما که خیلی دوست داریم

مامان حلما
8 شهریور 92 13:34
سلام زیارت قبول خاله جون.مامانی ماشاالله دخمل نازی دارین خدا حفظش کنه من لینکتون کردم به جمع دوستای حلما خوش اومدین

سلام خیلی ممنون خاله جون.مررررسی از بابت لینکتون ما هم شما رو لینک میکنیم

yaasii
8 شهریور 92 17:34
ایشالله همیشه به سفر و شادی محدثه کوشولووووو


خیلی ممنون خاله جون
♥ نیم وجبی ♥
9 شهریور 92 0:28
زیارت قبول باشه دوست خوبم
گل دخترو ببوسینش

خیلی ممنون دوست عزیزم

بابای ملیسا
11 شهریور 92 19:23
سلام . ضمن تبریک به خاطر نوشته های زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . ممنون می شم اگر به کلبه مجازی دردونه این حقیر قدم بزارید و با گذاشتن یک یادگاری ، خاطره ای شیرین برای فردای ملیسا رم بزنید . ممنونم از لطف شما .

سلام خیلی ممنون از لطفتتون.چشم حتما میایم پیشتون