محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

ماه کامل یعنی چهارده؛

1392/6/1 9:46
نویسنده : مامان وبابا
660 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به تو که بهترینی:

یه شب که داشتم به آسمون نگاه می کردم متوجه یه نکته جالب شدم،ماه تو آسمون غیبت داشت. برام سئوال شد که: "چرا امشب ماه تو آسمون نیومده؟" سئوال خودمو از باباجون پرسیدم و با کمی مکث و در حالی که لبخند بر روی لبانش بود گفت: به خاطر ماه خونه ما که شده چهارده، ماه آسمون امشب نیست. بله دخترم: چهارده ماهگیت مبارک.

 

از رویدادهایی که تو این چند روز داشتیم:

1- جمعه 92/05/25 با باباحاجی و مامانجون رفتیم سمت دماوند چشمه اعلاء، یه سری هم به پلور کنار رودخونه و در آخر به زیارت، زیارت امامزاده هاشم. چندتا عکس هم در ادامه مطلب برات گذاشتم.

2- ویزیت ماهیانه که خداروشکر همه چی عالی عالی وزن شما شده بود 9 کیلو 900 گرم و قد شما 78.5

 .: محدثه جون تا این لحظه ، 1 سال و 2 ماه و 5 روز و 1 ساعت و 48 دقیقه و 47 ثانیه سن دارد :.

کنار رودخونه با آبی خنک و زلال:

منتظرم جوجه ها آماده بشن و منم بزنم به بدن جای همتون خالی

بعد از ناهار خوابیدم و حالا بعداز خواب خوردن هندوانه به رَوِش خودم

و در آخر زیارت امامزاده هاشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سحر
1 شهریور 92 0:12
محدثه جون تو چقدر نازی ، وای چه اسم قشنگی داری ، ترانه ما هم با تو همسن و ساله به وبلاگ ما بیا و با ترانه دوست شو.

خیلی ممنون خاله جون.چشم حتما میایم:وادرس وبلاگتون رانذاشتی که
مریم (مامان ثنا جون)
1 شهریور 92 14:13
به به زیارت قبول
همیشه به سفر و گردش
تو هم مثل ثنا جون عاشق هندوانه هستی نوش جونت
عکساتم خیلی زیبا شده
14 ماهگیتم مبارک

مررررسی خاله ی مهربونم از لطفت

ریحانه
1 شهریور 92 20:21
سلام
داداشم سالمه!!!

سلام خدارو شکر

kidshop
2 شهریور 92 14:21
با سلام خوشحال می شم به وبلاگ من سری بزنید انواع لباس نوزادی آشور در طرحهای مختلف با قیمتی پایین تر از مغازه و حراج بلوز و شلوارکهای دخترانه و پسرانه به قیمتی باورنکردنی http://kidshop.persianblog.ir
♥ نیم وجبی ♥
2 شهریور 92 16:09
چه تبریک قشنگییی
14 ماهگیت مبارک باشه ماه کوچولوی ناااز
ای جوونم همیشه به گردش..وای هندونه خوردنشو

خیلی ممنون از حضوررتون دوست عزیزم
منصوره مامان زهره
2 شهریور 92 18:18
14 ماهگیت مبارک خوشگل خانووووم
مامانی انقدر اومده بودم و نیومده بودین فکر کردم دوسمون ندارین

خیلی ممنونم خاله جون
وای این چ حرفیه یه مدت زیاد وقت نمیکردم وگرنه ما شما رو خیلی دوست داریم
خاله فاطمه
5 شهریور 92 8:13
14 ماهگیت مبارک جیگر جیگری
خداروشکر که همه چی عالی بود
واااااااااااااااااااااااااااااای عکساش چقدر قشنگ
به من از این به بها نمیدی
من که دلم خیلی آب افتاد
نوشیجونت تربچه ی خاله

خیلی ممنون خاله جونمخاله جون شما که با ما نیامدید تا از این خوراکی ها بخورید
mahsa
6 شهریور 92 19:59
همیشه به گردش

ممنون.