محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

این روزهای فرشته کوچولوی ما

1393/2/13 2:28
نویسنده : مامان وبابا
703 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک عزیزم؛

این روزهها ماشالله اینقدر شیرین زبونی و کاراهای باحال انجام میدی که دل من وبابایی و حسابی بردی البته دل ما رو به تنهایی نه حتی دل بقیه هم با کارای شما آب میشه.

  • عسل مامان عاشق آب بازی و همون ظرف شستن هستی تا من میخوام برم ظرف بشورم میایی میگی مامان "لیبان خالی کنم" یعنی "لیوان آب کنم و تو ظرفشویی خالی کنم" قربونت برم اینقدر قشنگ میگی که دلم ضعف میره و سریع یه صندلی میزارم کنار ظرف شویی کلی آب بازی میکنی.

  • یکی دیگه از کاراهایی که خیلی لذت میبری اینه که به بابا محمود گیر میدی که "باها محمود" بریم تو اتاقم ومیگی منو بزار بالای کمدم و عروسکارو میندازی پایین که اسم این بازی هم گذاشتی "دِدِدو"

  • عاشق نماز خوندنی تا اذان میگه سریع میریی جانماز پهن میکنی و نماز میخونی یا اینکه تا ما نماز میخونیم شما هم برای خودت جانماز میندازی و نماز میخونی.

  • اینقدر قشنگ به عروسکاتو غذا می دی و میخوابونی و براشون لالایی میخونی بعدش هم پتو میندازی روشون و میایی به من میگی مامانو نینیم خوابیده.

  • واما اینکه عاشق پارک وتاب بازی وسرسره بازی هستی وقتی میریم پارک با دیدن تاپ وسرسره غیر قابل کنترل میشی و میدوی میریی بازی.

  • ودر آخر با این همه بازیهایی که میکنی خسته میشی و دلت میخواد تو چادرت یه چرت عصرونه بزنی.

محدثه ی نازم عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتم

.: محدثه جون تا این لحظه ، 1 سال و 10 ماه و 13 روز و 11 ساعت و 51 دقیقه و 50 ثانیه سن دارد :.

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان مهدیه
13 اردیبهشت 93 1:59
سلام دوقلوهای من سارا و ثنازنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مامان وبابا
پاسخ
سلام عزیزم چشم
مامان ابولفضل
14 اردیبهشت 93 23:30
ماشالله به اين دختر ناز و خواستني... خدا حفظش كنه براتون.... خوشحال ميشيم به كلبه ماهم سري بزنين...
مامان وبابا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم از حضور گرمتونچشم حتما میایم پیشتون
نازنین
20 اردیبهشت 93 21:48
چه دختر خوشملی
مامان وبابا
پاسخ
خیلی ممنون
نیم وجبی
23 اردیبهشت 93 15:27
ای جونم عسل خانومی با چند تا پست جدید آپم یه سری به ما بزن
مامان وبابا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزمچشم الان میایم پیشتون
مامان نیایش
27 اردیبهشت 93 22:24
عزیزم وب زیبایی داری.دختر منم همسن دختر شماست خدا براتون حفظش کنه
مامان وبابا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم خدا دختر گل شما رو هم براتون حفظ کنه
خاله فاطمه
18 خرداد 93 11:53
قربون نماز خوندنت کوچولوی خاله
مامان وبابا
پاسخ
خدانکنه خاله جونم