محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

23ماهگیت مبارک دختر عزیزم

1393/2/29 23:47
نویسنده : مامان وبابا
680 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک عزیزم محدثه جون

هر چه می گذرد بیشتر به این پی می برم که تو خلق شده ای تا من خوشبخت ترین مادر دنیا باشممحبت

یه ماه دیگه مونده که تو دوساله بشی و من از خدای بزرگ ممنون و شاکرم که بهترین لحظات رو با هم داشتیم و هنوز باورم نمیشه که تو اینقدر زود داری بزرگ میشی و قراره یک ماه دیگه از شیر گرفته بشی .میدونم که این یکی از بزرگترین نعمتهای خداوندی برای مادر و فرزنده که به اجبار طبیعت زندگی باید به اون خاتمه داده بشه و برای هر دوی ما سخته......

نمیدونم چرا حس میکنم بچه بعد از دوسالگی حس وابستگی به مادر رو نداره دیگه و یواش یواش ازش دور میشه.مثل همه ما آدم بزرگا که یواش یواش دور شدیم و دور شدیم و این اول راهمون بود.امیدوارم بتونیم هر دومون توی این مرحله احساسی به خوبی با هم کنار بیایم........

نفس مامان  خدا رو شکر میکنم که تو  دیگه همه چی رو خوب میفهمی معنی گریه ، خنده،  شادی، بازی و خوب و بد رو از هم تشخیص میدی.......

دیگه راحت میتونی همه جملاتو بگی .خواسته هات رو بیان کنی و افعال رو سر جای خودش بکار ببری......

شعرای قشنگ برام میخونی و روزی چند بار منو می بوسی و  بغل میکنی و خط رو تمام نداشته هام با وجودت میکشی.و حرفهای قشنگ قشنگ برام میزنی که اگه بخوام بنویسمشون یه شاهنامه هم کم میاد از شیرین زبونیات.......

خدا رو شکر گذارم بخاطر همه نعمتای خوبی که به من داده...

برای وجود نازنین  تو فرشته نازم  که بهترین دلیلی برای بودنمون.....

برای اینکه منو لایق مادر بودن دونسته و برای توانی که به من داده برای نگهداری و حمایت از تو......

23 ماهگیت مبارک فرشته ی نازم

دخترک نازم به همین مناسبت خاله فاطمه زحمت کشیده بود ویک کیک خوشگل و خوشمزه درست کرد و به ما زنگ زد  بریم خونه بابا حاجی که برات یه جشن کوچولو گرفته بودن.

الهی دورت بگردم مامان تا کیک میزاریم اول مزه شو امتحان میکنی.قه قهه

I LOVE YOU

پسندها (8)

نظرات (6)

niniaz.ir
29 اردیبهشت 93 23:54
(تبلیـــــــــــغات رایــــــــگان در اینترنت) www.niniaz.ir اگر می خواهید کالا (اجناس دست دوم) یا خدماتی را به عرضه بگذارید تعلل نکنید و در وب سایت نی نیاز دات آی آر عضو شوید و به صورت کاملا رایگان آگهی خود را قرار دهید. موفق و شاد کام باشید
سپیده..مامانه پارسا
4 خرداد 93 15:41
23 ماهگیت مبارک خوشکل خانوم..مامانی شما اصلا به ما سر نمیزنید ولی ما پیگیر شما هستیم
مامان وبابا
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون.واای خیلی شرمنده
مامان مریم
8 خرداد 93 2:05
سلام خاله جون بهت تبریک میگم خوشکل خاله
مامان وبابا
پاسخ
سلام مرسی خاله جون
سحرم
10 خرداد 93 18:31
من سحر وبلاگ شما رو دوست دارم امیدوارم خوش باشید و به وبلاگ مخصوص دختر های من سری بزنید و نظری بدید
مامان وبابا
پاسخ
سلام خیلی ممنون از لطفت.چشم
مامان تبسم
17 خرداد 93 12:58
مبارک باشه قشنگه خاله
مامان وبابا
پاسخ
مرررررررررررررسی خاله جون
خاله فاطمه
18 خرداد 93 11:50
23 ماهگیت مبارکتولدتم که نزدیکه خاله جون عاشقتم
مامان وبابا
پاسخ
خیلی ممنون خاله جونم