محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

فرشته کوچولوی بیحال ما؛

1392/6/12 0:53
نویسنده : مامان وبابا
599 بازدید
اشتراک گذاری

یا من اسمه دواء و ذکره شفاء

«بنام خدایی که اسمش دوا و ذکرش شفاست»

به گفته آیت ا... بهجت «هیچ کودکی نگران وعده بعدی غذایش نیست،زیرا به مهربانی مادرش ایمان دارد، من هم مثل او به خدایمان ایمان دارم»  و به همین دلیل این دعا را نوشتم و همیشه می خوانم برای هر کودکی که به نوعی مریض و بیحاله و دعایم در همه حال این است که هیچ پدر و مادری پاره تنشو بیحال نبینه هر چند یک تب ساده.

عزیزکم محدثه نازنین؛ روزی که این وبلاگو برات درست کردم تصمیم داشتم هرگز مطالب ناراحت کننده برات نذارم اما گفتم شاید بد نباشه این مریضی رو برات بنویسم چون شدید بود. از دو سه روز قبل با بی اشتهایی و بیرون روی و تبهای کم و کوتاه شروع شد تا اینکه امروز به شدت تب شما بالا و بالاتر رفت سریعا عزیزکم بردیمت بیمارستان کودکان و با معاینه دکتر فهمیدیم تب شما 39.5 درجه شده دیگه از نگرانی و بی تابی خودم و بابایی نگم،ناراحتو از بیتابی و بیحالی شما هم همینطور عکسهایی که برات می ذارم گویای این حال شماست. خداروشکر کم کم بهتر شدیبغل

الهی هیچ پدر و مادری این روزها رو نبنه.

دخترکم؛اینقدر بی حال بودی همش دوست داشتی تو بغل باشی

الهی فدات شم مامانی که اینقدر بی حالیدل شکسته

.: محدثه جون تا این لحظه ، 1 سال و 2 ماه و 16 روز و 11 ساعت و 25 دقیقه و 57 ثانیه سن دارد :.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

فریبا
12 شهریور 92 17:39
سلام.الهی بگردم چقد بی حاله.انشاالله همیشه سلامت باشه.به وبلاگ منم سر بزنید.ممنونم

سلام خیلی ممنون.چشم حتما
ayhan
12 شهریور 92 20:13
سلام بلا به دور از فرشته خوشگلمون
ایشالله
با جازه به جمع دوستامون خوش اومدید ..

سلام خیلی ممنون از لطفتون
مریم (مامان ثنا جون)
12 شهریور 92 22:34
اخی الهی بمیرم چی شدی خاله جون نبینم مریضی خوشکل خاله انشاالله به زودی خوب بشی

خدا نکنه خاله جونم خیلی ممنون از لطفت
♥ نیم وجبی ♥
12 شهریور 92 22:35
وای محدثه جونم نبینم مریضیتو گلم
ایشالا زودی سرحال بشی عروسکم

مرسی خاله ی مهربونم

mahsa
13 شهریور 92 12:33
آخی الهی عزیزم چی شدی :/ ایشالا زود زود خوب بشی

خیلی ممنون

مامانه پارسا
13 شهریور 92 15:36
بوووووووووووووووووووووووووس خوشکل خاله ای..ممنون مامانی منم لینکتون کردم

مررررررسی خاله جون.خواهش میکنم عزیزم
منصوره مامان زهره
14 شهریور 92 0:07
الان بهتره محدثه جان؟
الهی همیشه سالم باشی خاله

خیلی ممنون دوست عزیزم بله الان خداروشکر بهتر شده.

romina
14 شهریور 92 1:10
الهی. ایشالله سریع تر خوب شی عزیزم

مرررسی رومینا جون الان خدارو شکر بهترم.


ساره دختر خاله نفس
15 شهریور 92 13:02
سلام وب خوبی دارید به وب ما سربزنید نظر بدید.با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟؟؟

خیلی ممنون عزیزم. بله با کمال میل
مامان مهرنگار
21 شهریور 92 0:00
عزیزه دلم.خوب کردی که زود به بیمارستان بردیش مهرنگارمن جگر گوشم با تب سی و هفت و هفت تشنج شد .انشالله محدثه همیشه سالم باشه.
مامان گل به ما هم سر بزنید خوشحالم می کنید با هم بیشتر اشنا بشیم و تبادل لینک کنیم.

بله اتفاقا من همیشه برای کوچک ترین مشکل هم میرم اونجا چون تشخیص شون عالیه.الهی چرا آخه.باشه چشم میایم پیشتون
خاله فاطمه
23 شهریور 92 0:41
محدثه جوني خاله فداي بي حالت شه الهي هيچ وقت بي حاليات و نبينم


خدا نکنه مرسی خاله جونی