محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

عید ماه خدا بنام فطر؛

1392/5/18 0:51
نویسنده : مامان وبابا
490 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از سلام ،من محدثه:

عید سعید فطر را به همتون تبریک می گم.

حالا سلام، سلامی گرم از کنار بارگاه امام هشتم(ع)؛

امسال خداجون برای عیدی پایان مهمونیش ما رو پیش امام رضا نگه داشت. بابا و مامانم می گن: دخترم این یه پاداش بزرگیه که خدای مهربون بهمون داده. درست میگنا، منم خیلی بهم خوش گذشته امشب که شب عیده فطر رفتیم حرم من خیلی بازی کردم خیلی هم دوست جدید پیدا کردم از همه مهمتر کلی چراغ اینجا روشن بود و من به هر طرف نگاه می کردم میگفتم :(بخ همون برق) واقعا که صفا داره.جای همتون خالی

مامانی و بابا جونی عید شما هم مبارک

البته عکسی که شب گرفتم خوب نشد که بزارم تو وبلاگ این عکسو قبل از غروب آفتاب انداختم

انشاالله عیدی همه شما بخشودگی از طرف خداجونم باشه.

.: محدثه جون تا این لحظه ، 1 سال و 1 ماه و 21 روز و 12 ساعت و 5 دقیقه و 5 ثانیه سن دارد :.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عمو احمد
18 مرداد 92 21:08
عموجون قربونت بره .
عیدت مبارک . خوش به حالت کنار امام رضا بودی واسه ماهم دعا کن

مرررررسی عمو جونم.ایشالله این دفعه با هم دیگه بریم
خاله ریحانه جونم
20 مرداد 92 0:40
با تولد ریحانه جونم بروزیم.امروز جشن تولد منتظرتون هستم تشریف بییییاییییدااااا.
ممنون

چشم.

مریم مامان ثنا جون
20 مرداد 92 4:10
خوشکل خاله زیارتت قبول عیدت مبارک

خیلی ممنون خاله جون عید شما هم مبارک

خاله فاطمه
22 مرداد 92 10:12
عیدت مبارک عزیزم ایشالا سال دیگه باهم بریم

خیلی ممنون خاله جون.ایشالله
♥ نیم وجبی ♥
23 مرداد 92 13:45
طاعات قبول باشه دوستم
چه قالبتون قشنگ شده مبارکــــه

طاعات شما هم قبول.خیلی ممنون چشاتون خوشگل میبینه
عموی محیط بان
23 مرداد 92 23:28
سلام وبلاگ نی نی های محیط زیستی با هدف خاطره سازی سبز برای کودکان به یاری خداوند دردور جدید از معرفی نی نی های حافظ محیط زیست اقدام به معرفی نی نی های حافظ محیط زیست با فلش های زیبا از تصاویرنی نی نموده است لطفا درصورت تمایل تصاویر نی نی هاتونو با ایمیل یا قسمت نظرات ویا تلگراف برای ما ارسال کنید.جهت اطلاعات بیشتر سری از وب ما بزنید. با آرزوی سلامتی برای نی نی ها ی عزیز
مامان امیررضا
24 مرداد 92 2:26
محدثه جونم عیدت مبارک زیارتت قبول عزیز دلم.
ما شما رو لینک کردیم

عید شما هم مبارک خاله جون.خیلی ممنون