محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

کلی گردش و تفریح و 37 ماهگی

1394/5/6 0:00
نویسنده : مامان وبابا
486 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک عزیزم محدثه جونی

بعد از ماه مبارک رمضان و در ایام عید سعید فطر من و شما و بابایی با دایی مهدی و خاله فاطمه و نیکا جونی به دو تا از پار ک های بزرگ و قشنگ تهران رفتیم که یکی بوستان آب و آتش و دیگری دریاچه خلیج فارس که خیلی خوش گذشت.و شما با نیکا کلی بازی و شادی کردین کلی بهتون خوش گذشت.

روز ماهگردت هم من و بابایی شما رو به یه شهر بازی بردیم و کلی بازی کردی عزیزم.

37 ماهگیت مبارک عشقم

بقیه عکسا ادامه مطلب...

اینجا روزی که 37 ماهه شدی گلم

قربونت برم عاشق ذرت مکزیکی هستی نوش جونت

واما بوستان آب و آتش

هر کاری کردم بری آب بازی کنی نرفتی

اینجا تا گفتم بچه ها بیاین عکس بگیرم جفتتون نشستین الهی قربونتون برم من

اینجا هم روی پل رفتیم

حالا یه آب طالبی خوشمزه که عاشقشی نوش جوووووووووووونت

دریاچه خلیج فارس

عاشق ماهیاش شده بودی بهشون غذا میدادی

دخترک نازنین و شیرین زبونم برات آروز میکنم ایشالله همیشه بخندی و شاد باشی

پسندها (1)

نظرات (0)