محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

تولد 4 سالگی فرشته کوچولوی ما

1395/4/2 8:47
نویسنده : مامان وبابا
528 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم محدثه جونی

امسال تولد شما درست تو ماه مبارک رمضان بود که من به بابایی گفتم تولدت و بندازیم بعد از ماه مبارک ولی باباجونی دوست نداشت و گفت هر چیزی به وقتش خوبه و منم دیدم راست میگه و خلاصه دقیقا روز تولدت جشن برات گرفتیم یعنی جمعه 28 خرداد 1395.البته اینم بگم مامانی دقیقا تا یک روز قبلش مامانی امتحان داشت ولی به کمک بابایی تونستیم یه تولد خیلی خوب برات بگیریم.از 25 روز قبلش رفتیم آتلیه برای گرفتن عکس 4 سالگی که خیلی خوب همکاری کردی و چند تا عکس خیلی خوشگل ازت گرفتیم .این دفعه هم به اتلیه سها رفتیم و تو خونه داشتیم از تو سایتش عکسا رو میدیم یه عکس آشپزی داشت که شما عاشق اون عکس شدی و همش میگفتی میخوام منم بگیرم که رفتیم و گرفتی.لباس امسال تولدت هم عروس گرفتیم چون شما خیلی دوست داشتی لباس عروس که ماشالله خیلی بهت میومد عزیزم.برای تم تولدت هم همش میگفتی دورا دوست دارم که خلاصه من یه روز به بازار رفتم برای خرید تم تولد که هر چی بگی بود به غیر از تم دورا منم دیدم اینجوری نمیشه و دیدم یه تم خوشگلتر هست به نام پرنسس سوفیا که دیدم واقعا خیلی خوشگله خلاصه همه چیزشو خریدم و آوردم خونه که خدارو شکر شما هم خیلی خوشت آمد.و گفتی مامان این خیلی خوشگلتر از دوراست.با اینکه تولدت با ایام امتحانات مامان یکی بود ولی خداروشکر که همه چیز خیلی خوب بود و شما گل مامان راضی بودی از جشن تولدت

دختر گل من تولدت مبارک

بفرمایید ادامه مطلب...

اول از همه عکس های آتلیهمحبت

یعنی مامان عاشق این ژست گرفتنتم.بوس

 عکس آشپزی که خیلی دوست داشتی

حالا میریم سراغ عکس های تولد که اول عکس از تزیینات خونه

 میز برگه یادگاری برای مهمون های عزیزمون که برگه یادگاری سالهای قبل گذاشتم کنارش

 گیفتک هایی که به مهمون کوچولو ها دادی

اینم شما با میز تنقلات

 عکس شما با کیک که خیلی دوستش داشتی(وقتی که کیکت رو سفارش دادیم آقای قناد گفت که عروسکش رو باید خودمون ببریم که یه روز من و بابایی کلی گشتیم برات اینو پیدا کردیم که یه خورده شبیه سوفیاست خوشو دقیق پیدا نکردیم ولی بازم خیلی شبیه ش بود)

 چند تا از عکس شما با بچه ها

بیا شمع فوت کن تا صد سال زنده باشی

حالا نوبت کادوهاست که مهمون های عزیزمون خیلی زحمت کشدین دستشون درد نکنه.

اینم کادوی من و بابایی بود خود پرنسس سوفیا خیلی دوستش داشتی.(البته یه کادوی دیگه هم بودکه تو پست بعدی برات میگم)

دست همگی درد نکنه همه کلی زحمت کشیده بودن.

واما افطار و شام اینجا شما هم با دوربین سوفیات داری از من عکس میگیریخنده(این لباس سوفیا هم موقع شام تنت بود عزیزم.)

عشق مامان و بابا تولدت مبارک ایشالله 120 ساله بشی.

خلاصه دختر گلم امیدوارم از تولد چهار سالگیت هم راضی باشی.و یه تشکر خیلی ویژه از مامان جون که ازچند روز قبل به کمک من امد و همچنین مامان مرضی که از شب قبل تولد امد به کمک من .دستشون درد نکنه ایشالله همیشه سایشون بالای سر ما باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فلش مموري تبليغاتي
2 تیر 95 19:45
خيلي باحال بود مرسي
مامان وبابا
پاسخ
خیلی ممنون .
خاله فريماه
5 تیر 95 16:27
تولدت مبااارك عرروس كوچولو ايشالا تولد ١٢٠ سالگيت .
مامان وبابا
پاسخ
ممنون خاله جونم.
پروانه
7 تیر 95 16:54
سلام خوبین؟یه بار پیام دادم متاسفانه جواب ندادید.من و خواهرم شمارو توی مترو دیدیم برای دخترتون تم سوفیا خریده بودید.قرار شد من پیام بدم و ادرس قنادی رو ازتون بپرسم و هم اینکه اگه میشه بگین عروسک سوفیارو برای دخترتون از کجا تهیه کردید.ممنون میشم.
مامان وبابا
پاسخ
سلام عزیزم همین یه پیام از شما امده پیام دیگری نبود وگرنه جواب میدادم. قنادی حبیب توابوذر و عروسکش هم توی خیابان پیروزی اسباب بازی فروشی فسقلی.
خاله فاطمه
20 تیر 95 18:10
تولدت مبارک عزیزم ایشالا 120 ساله شی نه 120سال کمه همیشه زنده باشی تولدت خیلی خوب بود من و نیکا خیلی حال کردیم از خودت گرفته تا وسایل تزیینی تولدت همه چیز عالی بود عاشقتم...
مامان وبابا
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون