محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

تولد 3 سالگی فرشته کوچولوی ما

1394/4/1 2:32
نویسنده : مامان وبابا
1,066 بازدید
اشتراک گذاری

چ لطیف است حس آغازی دوباره...

و چ زیباست رسیدن دوباره به روزهای زیبای آغاز تنفس

و چ اندازه عجیب است،روزهای ابتدای بودن

و چ اندازه شیرین است امروز

روز میلاد تو

روزی که تو آغاز شدی و به ما پیوستی

ورنگارنگ شد لحظه لحظه با تو بودن

و لذت بخش شد با حضور تو نفس کشیدن

دختر عزیزم تولدت مبارک

دختر عزیزم از اونجایی که عاشق بستنی هستی و بعضی روزها سه چهار تا میخوری من و بابایی تصمیم گرفتیم که تولدت رو با تم بستنی بگیریم که خودت هم خیلی موافق بودی و همش ذوق میکردی.ولی مامانی یکم جور کردن همه چیز شبیه بستنی سخت بود مثلا لباس که میخواستم شکل بستنی باشه و بقیه چیزها.اما من ول کن نبودم و خودم لباست رو درست کردم البته یه تاپ سفید ساده برات خریدم و خودم روش طرح بستنی درست کردم دامنت هم با تور سفید و آبی درست کردم که بقیه چیزها که مدل بستنی پیدا نشد رنگ سفید و آبی گرفتم که قشنگ باشه خلاصه تمام سعیمونو من وبابایی کردیم که تولد خوبی برات بگیریم. البته اینم بگم مامانی تولد شما 28 خرداده ولی چون دقیقا اول ماه مبارک رمضان بود دو روز جلوتر گرفتیم یعنی 26 تولد شما برگزار شد دقیقا وسط امتحانات منزیبا

 

برای دیدن بقیه عکسا بفرمایید ادامه مطلب...

چند روز قبل از تولد شما به آتلیه رفتیم و عکس گرفتیم(چون از روی عکس،عکس گرفتم یکم تار شده)

اینم کارت دعوتی بود که به مهمونای عزیزمون دادیم

که من و بابایی برات درست کردیم

پذیرایی اولیه از مهمونامون 

قربونت برم من اینقدر عاشق بستنی هستی که با هر کدوم از مهمونها که میامدن بستنی میخوردی

قروبن رقصیدنتون

و اینم از کیک تولد

عشق مامان با کیکش که شمع تولدت سه سالگیت و فوت کردی و وارد چهار سالگیت شدی

عکس شما با بچه ها که مشغول خوردن کیک هستین

عکس دخترم با میز تنقلات

برگه یادگاری و گیفتک و خوراکی

و اینم از شام

و در آخر هم یه تشکر ویژه از مامان جون و مامان مرضی و خاله فاطمه که خیلی بهم کمک کردن دستشون درد نکنه.

عزیز دل مامان و بابا تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رویا جوووون
1 تیر 94 8:29
تولدت مبارک عزیزم...ایشالله که صد ساله شی گلم
مامان وبابا
پاسخ
ممنون عزیزم
خاله فريماه
14 تیر 94 15:59
تولدت مبارك بستني كوچولو ايشالا ١٢٠ ساله بشي يه آفرين به مامانت با اين سليقه خوشگلش
مامان وبابا
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون
خاله فاطمه
19 تیر 94 16:29
تولدت مبارک عشق خاله ایشالا همیشه در کنار مامان و بابای مهربونت سلامت باشی خیلی خوش گذشت خواهش میکنم مامانی کاری نکردم وظیفم بود
مامان وبابا
پاسخ
مرسی خاله جونم