محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

دختر عزیزم روزت مبارک

1394/5/25 0:48
نویسنده : مامان وبابا
1,597 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم

دردانه ی زیبایم

عزیز تر از جانم

پاره تنم

دوستت دارم

...

صدای دلنوازت را

نگاه معصومانه ات را

شیطنت های کودکانه ات

گریه های بی کینه ات را

دل پاک و مهربانت را

همه را دوست میدارم

می دانی...

تو مژدگانی همه ی مهربانی های عالمی

تو بهترین همدم و مونس

و

با محبت ترین پرستار عالمی

تو ارزنده ترین هدیه خدا بر روی زمینی

و

در یک کلام

تو رحمت کاملی

تو را با همه ی وجود دوست میدارم

دخترم

همیشه خوب باش خوب بمون و شاد باش

روزت مبارک همه ی وجودم محدثه جونم

محدثه جونم به مناسبت روز دختر بابا جونی یه کیک خیلی خوشگل برای شما و نیکا جون خرید و رفتیم خونه ی مامانجون و بابا حاجی که نیکا جون هم اونجا بود وبراتون یه جشن کوچک گرفتیم و کلی خوشحال شدید.

اینم عکس شما با نیکا جونی

اینم کادو هایی که گرفتی(عروسک کادوی من و بابایی،لباس کادوی مامانجون و باباحاجی،اسباب بازی هم کادوی دایی مهدی و خاله فاطمه)مثل همینا رو نیکا جون هم گرفت.

مبارکتون باشه خوشگلای من

برای دختر گلم یه آسمون عشق میارم

برای ناز اون چشاش سخاوت هدیه میارم

یک دل پر از امید و مهر،ترانه ساز غصه ها

هدیه ی من به دخترم،همون غریب بی ریا

دخترم روزت مبارک

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله فاطمه
25 مرداد 94 14:26
روزت مبارک عشق خاله
مامان وبابا
پاسخ
ممنون خاله جونم
محدثه
31 مرداد 94 13:05
سلام خسته نباشید وبتون خیلی زیباست لطفا به وب من ورفیقمم سربزنیدممنون منتظرنظرشما هستم.ازطرف من محدثه کوچولوی نازتونوببوسید.
محدثه
31 مرداد 94 13:07
سلام وبتون فوق العادس لطفابه وب منورفیقمم سربزنید منتظرنظرشما هستم ازطرف من اون محدثه کوچولوی نازتونوببوسید
مامان وبابا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
23 شهریور 94 21:31
در مکتب مـا رسـم فراموشـی نیست در مسلک ما عشق هم اغوشی نیست مـهر تـو اگـر بـه هــسـتی مــا افتــاد هرگز به سرش فکر فراموشی نیست