محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

31 ماهه شدن ماه من

1393/11/1 16:58
نویسنده : مامان وبابا
458 بازدید
اشتراک گذاری

محدثه من،برایت رویایی آرزو میکنم پر شور و تمام نشدنی

آرزو میکنم دوست داشته باشی آنچه که باید دوست داشته بداری

و فراموش کنی آنچه را که باید فراموش کنی

برایت شوق آرزو میکنم،آرامش آرزو میکنم

و با تمام وجودم از خدای مهربانم میخواهم وقتی لبخند به دنبال جایی برای نشستن میگردد،لبهانت در آن نزدیکی باشد

وهیچ راه نجاتی نداشته باشی وقتی غرق در آرامش،سلامتی وخوشبختی هستیاز خدا دگر هیچ نمیخواهم،هیچ آرزویی ندارم،رویایم را میخواستم که به آن رسیدم،دنیا را میخواستم که آن را بدست آوردم،

رویایی که همان دنیای من است.و تو دختر نازنینم،همان دنیا و رویای شیرین منی.

31ماهگیت مبارک دوردونه من

 

پسندها (1)

نظرات (6)

بابا محمود
1 بهمن 93 17:21
فدای تو بشم بابایی من
دنیا
1 بهمن 93 23:02
aroosakam omidvaram10000000000000000000000000 mahe beshi
مامان وبابا
پاسخ
مرسی گلم
محدثه moomeni
15 بهمن 93 13:40
سلام اسم منم محدثه است ولی من 13سالمه ودرااصفهان زندگی میکنم وبادیدن دخترکوچولوی خوشگلتون که اسمش محدثه است به اسم خودم که این قدرطرفدار داره افتخار میکنم امیدوارم محدثه کوچولوی شمام درزیرسایه پدرومادرش بزرگ وبزرگ تربشه وروزی برای میهن اسلامی مون فردی مفیدبشه ناهم توخانوادمون یه فرشته کوچولوداریم که اسمش آیداشریفیه وهممون خیلی خیلی دوستش داریم
مامان وبابا
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون که به وبلاگ دخترم سر زدیاسم به این زیبایی باید هم طرفدار داشته باشهشما هم ایشالله همیشه موفق باشی گلم.خدا کوچولوی شما هم براتون حفظ کنه
عمو احمد
17 بهمن 93 15:55
سلام عزیزم . انشاا... عروسی تو ببینم برات با آبکش آب بیارم دورت بگردم فدات بشم
مامان وبابا
پاسخ
خیلی ممنون عمو جونم
محدثه
23 بهمن 93 16:14
سلام اسم منم محدثه است وتولداین دخمل خوشجلوبه مامان بابای خوبش تبریک میگم راستی ماهم یکدونه فرشته کوچولوتوخانوادمون داریم
مامان وبابا
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون از لطفت
مامان حسنا
25 بهمن 93 1:14
سلام محدثه جون خوشگلم 31 ماهگیت مبارک
مامان وبابا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم