محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

عید مبعث و خاطرات خوب و شیرین

1394/2/26 0:32
نویسنده : مامان وبابا
544 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم محدثه جونی

عید مبعث یکی از عید های بزرگه که من خیلی خاطرات خوبی ازش دارم اول اینکه عروسی من و بابایی در عید مبعث بود و دوم اینکه خدا شما دختر خوشگل و شیرین زبون و جیگر طلا خلاصه همه چی تموم رو عید مبعث به ما داد .

به همین مناسبت من  تصمیم گرفتم که به کیک کوچولو بپزم و با هم این روز عزیز و جشن بگیریم.(که ضمنا باباحاجی و مامانجون هم تو جشن ما شرکت کردن)و شما خیلی خوشحال شدی و کلی کیف کردی عزیزم ومن هم از شادی تو شاد شاد ...

پس یه جورایی تولدت مبارک عزیزم

قربونت برم عزیزم که عاشق فوت کردن شمع تولدی

ایشالله هیچ وقت خنده از روی لبانت کم نشه عشق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله فاطمه
28 اردیبهشت 94 11:02
عیدت مبارک عزیز خاله ایشالا همیشه در کنار مامان و بابایی سلامت و شاد باشی دوست دارم عشقم
مامان وبابا
پاسخ
مرسی خاله جونم
عکس فرش کاشان
30 اردیبهشت 94 20:03
سلام دوست عزیز... تبدیل چهره دلبندتان به فرش و تابلو فرش.. با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه... تحویل درب منزل... بهترین هدیه روز تولد... روز پدر... 09303149642
خاله فريماه
4 خرداد 94 13:30
واي چه مناسبتهاي خوبي مبارك باشه نوش جونت اون كيك خوشمزه
مامان وبابا
پاسخ
ممنون خاله جونی