محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

35 ماهگیت مبارک.

1394/2/30 17:50
نویسنده : مامان وبابا
562 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم محدثه جونی

 35 ماهه شدنت و بهت تبریک میگم عزیزم .واااااااااااااای باورم نمیشه که یک ماهه دیگه دخترم سه ساله میشه.

                                      خدای مهربونم شکرت                                          

عزیزقشنگم ماشالله اینقدر شیرین زبون و باهوشی که نمیدونم از چی برات بنویسم.

عاشق نقاشی کردنی هم با مداد رنگی و هم مداد شمعی و هم آبرنگ هستی خلاصه همه جوره نقاشی کردنو دوست داری(بخاطر همین رفتم به خانه ی کودک وثبت نامت کردم کلاس نقاشی).

یکی از بازیهای دیگه که خیلی دوست داری خمیر بازیه که خیلی باهاش سرگرمی.ویکی دیگه از بازیهایی که خیلی دوست داری لباس فروشیه که یه صندلی میزاری جلوی کمدت و مثلا اونارو به من یا بابایی میفروشی.قربونت برم عزیزکم.خاله بازی هم خیلی دوست داری که تو اتاقت مثلا  غذا درست میکنی و من وبابایی صدا میکنی و میگی بفرمایید غذا حاضره.

یکی از سرگرمیهای این روزات اینه که هرروز بعدظهر یا من یا بابایی میریمت پارک دم خونمون کلی سرسره بازی میکنی و کلی شاد شاد میشی.

اگه یه وقت خدایی نکرده حرف منو گوش ندیدی و من مجبور بشم سرت داد بزنم سریع میایی تو بغلم و بوسم میکنی و میگی مامانی دوست دارم ببخشید قربون قلب مهربونت بشم مامانی.

تا من میخوام خونه رو تمیز کنم سریع میگی مامان من شیشه پاک کن میزنم یه جورایی گرد گیری رو شما دختر تمیزم انجام میدی.

تقریبا همه ی کارهاتو دوست داری خودت انجام بدی مثل غذا خوردن و لباس پوشیدن که البته چ لباسی و بپوشی هم خودت انتخاب میکنی،کفش پوشیدن و غیره...

دخترک نازم

گل قشنگم

تمام هستی من

35 ماهگیت مبارک

برام هیچ حسی شبیه تو نیست            تو پایان هر جستجوی منی

تماشای تو عین آرامشه                         تو زیباترین آرزوی منی

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله فاطمه
31 اردیبهشت 94 5:47
35ماهگیت مبارک عزیز خاله قربون بازی کردنات که دل آدم میبری ایشالا صد ساله بشی
مامان وبابا
پاسخ
خیلی ممنون خاله جونم
مهسا
1 خرداد 94 22:38
قربون اون ژستات عزیزم
مریم(مامان ثنا جون)
4 خرداد 94 1:46
سلام خاله لطفا 52 رو به سامانه ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰ بفرستید خوش حالم میکنید من توی جشنواره شرکت کردم..تا 94/3/22 مهلت داریم ممنونم لطفا به دوستاتم خبر بده با هر موبایل تنها مجاز به ارسال یک پیامک هستید ولی سه کد متفاوت در همان پیامک را میتوانید ارسال کنید
مامان وبابا
پاسخ
سلام باشه چشم
خاله فريماه
4 خرداد 94 13:32
دختر ناز مبارك باشه جيگر
مامان وبابا
پاسخ
مرسی خاله جون
محدثه
26 خرداد 94 13:34
سلام ببخشید این سایت برای چیه دقیقا؟؟ رای دخترتون؟نویسنده های این سایت کی هستن؟؟
مامان وبابا
پاسخ
ثبت خاطرات دخترم عزیزم نویسندش هم من و باباش هستیم.