محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

32 ماهگی ماه من

1393/12/6 15:25
نویسنده : مامان وبابا
980 بازدید
اشتراک گذاری

محدثه عزیزم...

نمیدانم تو را به اندازه ی نفسم دوست دارم یا نفسم را به اندازه ی تو ؟
 نمیدانم چون تو را دوست دارم نفس میکشم یا نفس میکشم که تو را دوست بدارم ؟
 نمیدانم زندگیم تکرار دوست داشتن توست یا تکرار دوست داشتن تو زندگیَم ؟
 تنها میدانم ، بسیار میخواهم تو را …

نمی دانم چشمانت با من چه میکند ؟ فقط وقتی که نگاهم میکنی چنان دلم از شیطنت نگاهت می لرزد که حس میکنم چقدر زیباست فدا شدن برای چشمهایی که تمام دنیاست

دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی ، دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی

دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی ، دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی

دوستت دارم چون به یک نگاه ، عشق منی . . ...

32ماهگیت مبارک گلدونه من.....

پی نوشت:دختر گلم تو این ماهی که گذشت تولد مامانی هم بود که بابایی کلی زحمت کشیده بود و یه تولد حسابی برام گرفته بود اما وقت نکردم که زودتر بیام برات بنویسم. خیلی بهت خوش گذشته بود و همش میرقصیدی و کلی حال کرده بودی این هم عکس شما با کیک مامان که همش با نیکا شمعشو فوت میکردین و ما دوباره براتون روشن میکردیم.

الهی قربون جفتتون بشم من...

پسندها (3)

نظرات (7)

♥ نیکتا ♥
6 اسفند 93 16:18
الهی چه دختری دارید ماشاالله ... تولدتون هم مبارک خاله جونم به منم سر بزنید خوشحال میشم
مامان وبابا
پاسخ
سلام مرسی گلم از لطفتون
مامان زهره
6 اسفند 93 17:04
ماشالله به این کوچوناز خدا براتون نگهشون داره به امید 120سالگیشون زیر سایه شما
مامان وبابا
پاسخ
خیلی ممنون عزیز دلم
بابا محمود
9 اسفند 93 11:38
عزیز بابا انشالله همیشه لبهات خندون باشه و همواره شا شاد باشی
مهدیه مامان تبسم
10 اسفند 93 11:49
مبارکت باشه خانومی به ما هم سر بزن
مامان وبابا
پاسخ
ممنون چشم
خاله فريماه
15 اسفند 93 12:24
32ماهگيت مبارك جيگر همچنين تولد مامان جونت مبارك گلم دلم براتون تنگ شده
مامان وبابا
پاسخ
مرسی خاله جون ما هم همینطور
مهدیه مامان تبسم
18 اسفند 93 15:09
سلام دوست خوبم سال نو رو پیشاپیش تبریک میگم. سالی پر بار توام با موفقیت و بهروزی و لبانی پر از تبسم برایتان آرزومندم. تبسم و مامانی
مامان وبابا
پاسخ
خیلی ممنون دوست عزیزم همچنین برای شما
مادر بزرگ
27 اسفند 93 20:26
عزیزم پیشاپیش سال نو مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشی پر از خنده و شادی و سلامتی
مامان وبابا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم