محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

تکمیل کردن حرکت چهاردست و پا؛

1391/12/11 23:55
نویسنده : مامان وبابا
706 بازدید
اشتراک گذاری

زیباترین بهانه زندگیمون محدثه خانمی؛

حالا که به نیمه های ماه هشتم رسیدی، حالا که دیگه بدون کمک میشینی،یادگرفتی چهار دست و پا بری و خودت یه چرخی تو محیط اطرافت بزنی و همه چیزو به خوبی بررسی کنینازنینم؛ شاهد بودم که چه تلاشی برای تکمیل کردن این حرکت انجام دادی

عزیزم مبارکت باشه.

خوب حالا دیگه مأموریتی سخت برای ما شروع شده، مواظب خرابکاریهات،شیطنتهایی که انجام می دی و... . البته همشون شیرینه ولی باید مواظب خودت باشی

(چهار دست و پا رفتم*****به این توپها رسیدم)

 

محدثه جونی؛

دوستت دارم،گلایه از تکراری بودنش نکن، عزیزم ؛تو زیاد دوست داشتنی هستیماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان مهرزاد جان
12 اسفند 91 12:20
به به چه وب زیباییی چه دخمل نانازی همه چی اینجا تکمیله تکمیله

آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,"¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@";";;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨")""-""""
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*"¨""¨¨*
´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨"¨*
´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨"\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
",¨¨¨¨_)--"--"------/_.
اين پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت كنه!
آپم
آپم
آپم

مرسی عزیزم لطف دارید چشم میایم پیشتون

romina
12 اسفند 91 13:00
ای جانم گلم چهار دست وپا رفتنت مبارک

مرسی عزیز دلم
مهدیه
12 اسفند 91 15:19
سلام
من مامان فاطمه سادات هستم
خوشحال میشم به وبلاگم سری بزنین و اگر مایل باشی تبادل لینک کنیم!


سلام خوشحال شدم از آشنایی با شما.
چشم حتما
سمانه مامان ستایش
12 اسفند 91 17:12
پس محدثه جون هم با 4دستوپا رفتن به جمع همۀ خرابکارای کوچولو پیوست
مبااارکه

آره واقعا کلی خربکاری میکنه فقط باید چهار چشمی مواظبش باشم
عمو احمد
12 اسفند 91 18:03
انشاا... در پناه امام رضا (ع) بزرگ بشی و بلایا از تو و خانواده ات دور باشه
............. راستی یه بوس طلب عمو

خیلی ممنون عمو جونم
نازنین (مامان ثنا)
12 اسفند 91 21:53
هزار آفرین عزیز دوست داشتنی من
مبارکت باشه این مرحله از زندگیت کوچمولو
انشالله راه رفتنت نازنینم

مرسی خاله جونم برای خاله عزیز و ثنا جونی
مریم (مامان ثناجون)
12 اسفند 91 22:51
مبارک باشه فینگیلی
تو هم بلاخره اومدی جزو شیطونا...
ماششششششششششاالله

مرسی خاله جون
آره واقعا کلی شیطون شده
عمه الهام
13 اسفند 91 9:26
الهي دورت بگردم عمه كه شما هم داري شيطون مي شي.واسه مامانت هم ناراحتم.چون از اين به بعد كارش در اومده

مرسی عمه جون
اشکال نداره عمه جون مامانم عاشق این خربکاریامه
خاله فريماه
13 اسفند 91 9:47
فسقلي خاله چهار دست وپا رفتنت توي اين توپهاي رنگي قشنگ مثل چهار دست وپا رفتن توي رنگين كمان ميمونه
سرتاسر زندگيت مثل رنگين كمان پر از آرامش باشه
فسقلي الان تو يه ماموريت جديد داري اون هم ريخت وپاش وشيطوني موفق باشي

مرررررررررسی خاله ی مهربونم
آره واقعا کلی خربکاری میکنم
راستی خاله جون دلم یه ذره شده بینمت
نسرین خاله اسما
14 اسفند 91 1:37
ای جونم بالاخره تونستی پهار دست و پا بری خوشگلکم چقدر توپ های خوشگلی داری عسلم
مامانی کجا بودین هی اومدم و رفتم دیدم خبری از شما نیست دلمون براتون تنگ شده بود
محدثه خوشگلم و ببوسش

مرسی عزیزم قابلی نداره
هیجا خونه مشغول خونه تکونی و خرید از این کارا
ممنون عزیز دلم خیلی لطف دارین ما هم دلمون تنگ شده بود برای اسما جون و خاله ی مهربونش
مامان روژِینا
14 اسفند 91 23:17
ای جوووووووووووووونم چه شیرین می خنده چهاردست و پا رفتن دخملمونم مباااااااااااااااارک مامانی قشنگ خودتو آماده کن که کارت در اومد
چه فکر خوبی چقدر توپ رنگی رفتم که بخرم


مرسی عزیزم خیلی لطف دارید
مامان هدیه
16 اسفند 91 13:30
الهی فدای خرابکاریها و شیطونیات
خوشگلم خیلی نازی ماشالله
مامانی دیگه استراحت تموم شد باید نگهبان تمام وقت محدثه جون باشی

مرسی عزیزم آره واقعا
نازداداش
17 اسفند 91 0:32
ای خدا فدات شم ناز ناز
چار دست و پا رفتنت هم مبارکت باشه گلم

خدا نکنه خاله جون.
مرسی