محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

هشت ماهگیت مبارک دختر گلم؛

1391/12/1 22:50
نویسنده : مامان وبابا
3,285 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم محدثه جون؛

فصل هشتم از کتاب پر رمز و راز زندگی زیبا وقشنگتو هم بستی و به سلامتی با کلی کارهای جدید وارد فصل نهم شدی  از خدا ممنونم که تو فرشته ای ناز و دوست داشتنی و به من هدیه داد 

عزیزکم هشت ماهگیت مبارک

دخترکم هشت ماهه شدی این روزها دیگه کاملا منو میشناسی و میخوای همش کنارم باشی

دوووووووووووسسسست دااااااااااااارم

دختر قشنگم یه خبر مهم اینکه درست 7 ماه و 29 روزت بود دندونای بالاییت هم سرو کلشون پیدا شد 

دندونای جدیدت هم مبارک مامانی.

شیرینی زندگیم؛ به مناسبت هشت ماهه شدنت بابا جونی یه کیک خوشگل برات خریده بود که شما هم کلی خوشحال وذوق زده اینم عکساش

خودم خواستم دست بزنم ولی نمیدونم چرا یه جوری شدم

حالا که دستمو زدم تو کیک، مامانی هم که بهم نمیده، چون برام زوده، خودم بخورم ببینم چه مزه‌ای!!خوشمزه

کلی حال داد دستتون درد نکنه

عزیز دلم، ویزیت ماهیانه هم مثل همیشه خوب و عالی فقط اینقدر تواین ماه جنب و جوش داشتی که خیلی وزن اضافه نکردیناراحت

وزنت: 8 کیلو و 550 گرم      قدقشنگت: حدود 71 سانتیمتر


نفس ،شاید دلیلی باشد برای زندگی ،اما بی شک ” تـــــو “بهانه ی آنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مریم (مامان ثناجون)
2 اسفند 91 1:04
عزیزم 8 ماهگیت مبارک
1200 ساله شوی انشاالله

خیلی ممنون خاله جون
خاله فريماه
2 اسفند 91 11:34
فسقلي انقد تولد ماهان به كيكش باتعجب نگاه كردي كه كه ايندفه گفتي بايدكيك بخورم.
نوش جونت فسقليهشت ماهگيت
مبارك دخملي ناز
هشتمين خورشيد امام رضا(ع)ازهشت ماهگيت تاتمام عمرت نگهدارت باشه

آره واقعا خاله جون جات خالی خیلی مزه داد
مرسی خاله جونم از این دعاهای قشنگی که میکنی
نیم وجبی
2 اسفند 91 12:12
عزیز دلم 8 ماهگیت مبارک باشههههمچنین دندونای خوشگلت
ای شیطون کیکتو ترکوندی که

مرسی عزیزم
واقعا کیکو ترکونده بود ولی کلی حال کرد دخملم
مامان روژِینا
2 اسفند 91 14:11
محدثه جونم هشت ماهگیت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک الهی من فدات بشم خاله با اون کیک خودنت نمی گی دل ما اب می افته نوش جونت

مرسی خاله جونی.
خدا نکنه خاله جون شما هم بفرمایید
نسرین خاله اسما
2 اسفند 91 14:19
خوشگل خاله هشت ماهگیت مبارک

اینا هم واسه خوشگل خانوم

خیلی ممنون عزیز دلم
romina
2 اسفند 91 19:38
قربون اون چشای خوشگلت عزیزکم فقط یه چیزی شما که همه ی کیک رو ریختی رو خودت عسلم

مرسی رومینا جون.اشکال نداره بعدش رفتم حموم
نازنین (مامان ثنا)
3 اسفند 91 12:11
عزیز خاله هشت ماهگیت مبــــــــــــــــــــارک
خاله جون تنهایی همه کیکارو خوردی ناقلا
ببین چ به روز کیک بیچاره آورده این خوشگل خانوم
رویش مرواریداتم مبارک عسیسم
انشالله با تنی سالم بعدیارم دربیاری خاله جون

ممنون خاله مهربونم.برای ثنا جون و مامان گلش
نیم وجبی
6 اسفند 91 12:33
سلام عزیزم..وب کسری به دلایل شخصیی دیگه آپ نمی شه ولی من خودم هر چند وقت یه بار بهتون سر میزنم

ای وای آخه چرا دوست خوبم
مامان ثمین
7 اسفند 91 2:49
سلام عزیزم مبارک باشه
خداحفظش کنه دخترنازی دارین
بماهمسربزنیدخوشحال میشیم

ممنون عزیزم لطف دارین چشم حتما
شقایق مامان آرشا
7 اسفند 91 22:30
سلام قشنگم .خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون را برام نظر بذارید

سلام عزیزم ما هم خوشحال میشم
چشم
مامان هدیه
7 اسفند 91 23:25
عسیسم 8 ماهگیت مبارک...انشالله همیشه سالمو خندون باشی
مرواریدای جدیدتم مبارک
کیکی رو هم که خوردی نوش جونت خاله

مرسی خاله جون برای هدیه جونم
مامان عسل
8 اسفند 91 15:03
هشت ماهگی مبارک محدثه جون انشالا ۱۲۰ ساله بشی نازی چه بامزه هم نگاه میکنه دستش رو

خیلی ممنون خاله جون
ناز داداش
8 اسفند 91 17:52
بادا بادا مبارک بادا ایشالا عروس بشی...

خیلی ممنون عزیزم
مامان دخملی
8 اسفند 91 23:46
الهی
خاله جون 8 ماهگیت مبارکککککککککککککک

مرسسی خاله جون.

مامان ثمین
9 اسفند 91 0:53
سلام عزیزم مرسی پیشمون اومدین

سلام عزیزم خواهش میکنم

شقایق مامان آرشا
11 اسفند 91 12:13
جونم شیطنت. حالا خوبه با دست امتحان کردی خاله. اگه با دهن شیرجه می زدی چه حالیی می داد ولی هنو زود اما مطمنم که عکس این صحنه را هم به زودی می بینم.قربونت برم

مرسی عزیزم


خاله فاطمه
21 اسفند 91 9:04
وروجک خاله هشت ماهگیت مبارک
قربون این دستای کوچولت برم که انقد قشنگ داری با کیک بازیش میدی عزیزم

خیلی ممنون خاله جون