محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

تولد 5 سالگی فرشته کوچولوی ما

1396/4/10 12:45
نویسنده : مامان وبابا
448 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم محدثه جونی

امسال تولدت مثل پارسال دوباره تو ماه مبارک رمضان بود ولی چون دقیقا شب احیا بود نشد که همون روز بگیریم و یه هفته دیرتر گرفتیم.

تولد امسالت هم با تولدهای سال پیش یه فرق دیگه ای هم داشت اینکه دو روز بود و توی یه باغ قشنگ تو کرج بابا جونی یه ویلای خیلی شیک رزرو کرده بود که بریم و خوش بگذرونیم.

عزیز دلم تم تولدت هم از بعد از تولد پارسالت انتخاب کردی و همش میگفتی میکی موس میخوام باشه و نظرت هم اصلا عوض نشد.خلاصه منم سعی کردم همه چیز ست میکی موس باشه  همونجوری که خودت دوست داشتی.از یک ماه قبل لباست و سفارش دادم و عکس آتلیه هم گرفتیم.

خلاصه من و بابایی همه سعیمون رو کردیم که شما پرنسس خوشگل ما راضی باشی که خداروشکر هم همینطور شد.

تولدت مبارک پرنسس عزیز ما

بقیه عکسا ادامه مطلب...

 عکسای آتلیه که طبق معمول به آتلیه سها رفتیم

کارت دعوتی که به مهمونای عزیزمون دادیم(که تو درست کردنش کلی کمک کردی)

  عکسای روز تولد

کادوی من و بابایی که خیلی دوست داشتی و کلی ذوق کردی

 یادگاری ها که به بچه ها دادی

برگه یادگاری که مهمون های عزیزمون برات یادگاری نوشتن

شام تولد که داخل ویلا خوردیم

 فردای تولد که با بچه ها کلی تو ویلا بازی کردین

ناهار فردا هم دیزی خوردیم که یکی از غذاهای مورد علاقه شماست .یادم رفت عکس بگیرم برات عشقم.

تولدت مبارک عزیز دل من و بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ساعت نیک
13 تیر 96 10:00
خاله فاطمه
13 تیر 96 14:34
تولدت مبارک عشق خاله ایشالا همیشه سلامت باشی عزیزم خیلی خوش گذشت میکی کوس خاله
مامان وبابا
پاسخ
ممنون خاله جون
دختر دایی عزیزت(نیکا)
13 تیر 96 14:39
ن8ععمن8لچنمهعکنکمتهناتتتتنه00خ8خهع8078غغ8نجندددتئنننننننننننننن970-80خحخ8لتالاعتللالللععه89989خه087غاه8عه86ع7ع97تع89غع8ه878عغهعغ88ع79خع78ه80ع770هختتاذذراعه8هععغغ88هعالبیزل0خ9غفلغاغاهههعتنتغعغ6دععغتبغغغالبببلبببلببفللللقققثثثثث44ص4ث355ثثثیغفغغاغففکمخنت محدثه جون دوست دارم محدثه جون تولدت مبارک
مامان وبابا
پاسخ
خیلی ممنون نیکا جونی
فروشگاه دایانا
2 مرداد 96 19:59
این عکس رو خیلی دوست دارم