محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

جشن فارغ التحصیلی پیش دبستانی

1397/3/9 16:49
نویسنده : مامان وبابا
851 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم محدثه جون

26 اردیبهشت 1396

آخرین روز از پیش دبستانی شما بود که براتون یه جشن گرفته بودند و کلی بهتون خوش گذشته بود و خانم معلمتون گفته بود روز اخر لباس مدرسه تن نکنید هر کس هر چی دوست داره بپوشه که شما لباس قرمزتو انتخاب کردیو رفتی.ظهر که تمدم دنبات خیلی ناراحت بودی از اینکه مدرسه تموم شده و همش بهم میگفتی دلم برای خانموممون و دوستام تنگ میشه.الهی قربون این دل مهربونت بشم من.

اینجا هم با دو تا از بهترین دوستات حانیه و پرنیا ازتون عکس گرفتم تا یادگاری بمونه

اینم عکس فارغ التحصیلت عزیز دلم

دو هفته بعدش هم رفتم مدرسه و کارنامه تو گرفتم 

دختر گلم ایشالله همیشه موفق باشی

پسندها (7)

نظرات (4)

❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
28 خرداد 97 21:57
انشاءالله همیشه موفق باشه💝
راستی میشه3 پست اخر وب ما رو پسند کنین؟💛
ممنون میشیم💙

💝💛💙💚💜
💝💛💙💚
💝💛💙
💝💛
💝
مامان وبابا
پاسخ
خیلی ممنون
مامان صدرامامان صدرا
28 خرداد 97 23:12
موفق باشی عزیز دلم😚😚
مامان وبابا
پاسخ
ممنونگل
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
29 خرداد 97 7:00
انشالله فارغ التحصیلی دانشگاه.گل
مامان وبابا
پاسخ
ممنون
عمه فروغعمه فروغ
30 خرداد 97 13:19
مبارک باشه...موفق باشیمحبت
مامان وبابا
پاسخ
خیلی ممنونبوس