محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

فقط برای تو مادرم؛

1392/2/11 0:41
نویسنده : مامان وبابا
514 بازدید
اشتراک گذاری

"ماما" خوب و نازنین؛بابایی از حال و هوای این روزها برایم گفت که متعلق است به خانم حضرت زهرا (س) و نامگذاری شده به نام روز مادر. منم گفتم باباجونی کمکم کن این مطلبو خودم برای مامان جونم بنویسم:

نمیدانم از مهر و محبتهایت تشکر کنم یا از احساسات پاکت،

از سوختن تو و روشنایی زندگیم،

ولی این را می دانم که عشق تو به من یک عشق واقعی است و به خاطر همه خوبیهایت و از اینکه روزهایم را پر از شادی و خوبی می کنی ممنونم، و من با زبان کوچکی و بچه گانه ام می گویم:

مادر عزیزم روزت مبارک


مادرم …

قدمهایت را بر روی چشمانم بگذار تا چشمانم بهشت را نظاره کنند …

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان روژینا
10 اردیبهشت 92 23:48
آسودگی از محن ندارد مادر. آسایش جان و تن ندارد مادر .دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ورنه غم خویشتن ندارد مادر
دوستم روزت مبااارک

خیلی ممنون عزیزم روز شما هم مبارک
مامان
11 اردیبهشت 92 2:00
الهی مامان قربونت بره عزیزممرررسی دختر قشنگم راستی مامانی چقدر اولین کادویی که به عنوان روز مادر بهم دادی چسبیداز باباجونی هم خیلی ممنونم که این جمله های قشنگ رو از زبون شما نوشتهدختر قشنگم و همسر عزیزم دوستتون دارم
سمانه مامان ستایش
11 اردیبهشت 92 3:49
عشق یعنی مادر
صبر یعنی یک زن
مهر یعنی دختر
نور یعنی خواهر
هر چه هستی
عشق یا صبر،مهر یا نور
روزت مبارک

ممنون دوست خوبم روز شما هم مبارک
مامان شايان
11 اردیبهشت 92 14:10
در کنار نام پاک فاطمه
جانماز عشق را وامیکنم
دست حاجت را به عشق فاطمه
رو به سوی نور بالا میکنم
با قسم بر آبروی حضرتش
آرزویت را تمنا میکنم
روزت مبارک عزیزم

ممنون عزیزم روز شما هم مبارک.
سوری مامان زهره
11 اردیبهشت 92 14:25
حضرت فاطمه(سلام الله علیها):

همیشه در خدمت مادر و پاى بند او باش ، چون بهشت زیر پاى مادران است ؛ و نتیجه آن نعمت هاى بهشتى خواهد بود.

روز زن مبارک!

خیلی ممنون عزیزم.
سمانه مامان ستایش
11 اردیبهشت 92 15:55
خصوصی دوست خوبم

ممنون

خاله فاطمه
11 اردیبهشت 92 16:31
قربونت برم مهربون خاله که قدر دان زحمات مامان مهربونت هستی الهی سایه پر مهر و دستان نوازش گرش همیشه روی سرت باشهراستی خواهری یا بهتر بگم مامان کوچولو روزت مبارک شاید من هنوز قشنگ درک نکنم این روز رو ولی این و می تونم تصور کنم که چه لذتی بردی وقتی که جیگری مثل محدثه با دستای کوچولوش بهت کادو داده خوشحالم که مادری،ودعا میکنم که خدا لیاقت مادر شدن را از هیچکس نگیرد

مرررسی خاله جون مهربونم
روز شما هم مبارک آبجی گلم ایشالله سال دیگه از دستای کوچولوی جیگر طلا کادوی روز مادر میگیری و بهت حسابی میجسبه مواظب خوشگل عمه ش باش

شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:37
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون.
من یه گلم تویی برام یه ریشه
مادر بمون کنار من همیشه
کنار من بمون تا همیشه
که هیچکی مثل مادرم نمی شه


سلام عزیزم خیلی ممنون از لطفتون
romina
11 اردیبهشت 92 20:52
روزتون مبارک ایشااله همیشه در کنار محدثه ی خوشگلم سلامت باشید

خیلی ممنون عزیزدلم
نسرین خاله اسما
11 اردیبهشت 92 23:16
روز مادرمبارک عزیزم انشالله که همیشه شاد باشین

خیلی ممنون عزیزم شما هم انشاالله همیشه شاد باشید

mahsa
12 اردیبهشت 92 13:44
زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی موقع شکفتن عشق ورزیدنی و در وقت پژمردن پرستیدنی است


خاله فريماه
16 اردیبهشت 92 20:56
مادر زيبا ترين مخلوق خداوند است و با احساس ترين انسان
هميشه قدرشو بدون ازطرف من بهش بگو روزت مبارك

مرسی عزیز دلم