محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

دهمین قسمت زندگی!

1392/1/30 19:27
نویسنده : مامان وبابا
488 بازدید
اشتراک گذاری

گل زیبای زندگیمون محدثه جون؛

برای شروع این قسمت زندگی زیبای شما با اجازه می خوام ابتدا سخنی با خداوند مهربان داشته باشم:

خدایا!زبونم قاصره هیچی جز شکرت ندارم که بگم . شکرت که دخترمو سالم حفظ کردی برام.

شکرت که امیدم به زندگی رو هر روز بیشتر میکنی ... .

شکرت که "ماما" رو از زبون دخترم میشنوم .... .

شکرت که دخترم لرزون لرزون می ایسته و نرم میشینه ...

شکرت که هوای فرشتمونو داری ...

شکرت به خاطر این که هستی و این همه مهربانی شکرت....

گلم من؛ بزرگتر شدی دیگه ۱۰ ماهه شدی و ۱۹ ماهه با منی ...

۱۰ ماه پیش تو یه موجود ظریف و بی حرکت بودی روزهای اول وصل بودی به من و من در پی کشف نیاز هات بودم،اما حالا از نگاهت می خونم چی میخوای.

دلمو میبری وقتی با انگشت اشاره میکنی یا وقتی دنبالت میام که بگیرمت از دستم فرار میکنی.

 یواش بی سر و صدا میری سراغ اسباب بازیات و بازی میکنی و یک دفعه نبود منو حس میکینی گریه می کنی و با شتاب میای سمتم و  گویا با زبون قشنگ و ظریفت از همه وسایلت برام گله میکنی.

شبها تو خواب انقدر چهار دستو پا میری تا به تن من بخوری بعد دوباره میخوابی.دیگه تقریبا تا میگیم خداحافظ شروع میکنی به بای بای.با هر صدایی شروع میکنی به رقصیدن و دست دستی کردن،

خلاصه اینکه همه این لحظات زیبا رو مدیون خدای مهربونمم.میدونی تو الان قوت قلب من و بابایی هستی.

(عزیز دلم ده ماهگیت مبارک. )

به قول باباحاجی که به شما میگه: "خوشگل" "قشنگ": امروز به همراه بابا حاجی و من رفتیم پیش خانم دکتر و خدارو شکر همه چی عالی و نرمال. بعد از دکتر هم باباجون از اداره اومد دنبالمون و یه لباس زیبا به عنوان کادو برات خرید.

این هم یه عکس با کادوی بابا


 

می خواهم داستانی از علاقه ام به تو را بنویسم :
یکی بود ، یکی …
بی خیال …
خلاصه اش میشود : دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

سوری مامان زهره
30 فروردین 92 8:54
به به چه لباس قشنگی،
با افتخار لینکتون کردم

خیلی ممنون عزیزم
عمه الهام
30 فروردین 92 12:00
الهی عمه دورت بگرده که اینقدر خوشگل شدی.دست بابات هم درد نکنه با این سلیقه اش.زوده از الان عمه جان دست و پاهاتو بریزی بیرون خوشگله

مرسی عمه جونم
عمه الهام
30 فروردین 92 15:34
راستی عمه جونم قدو وزن قشنگت چقدر بود؟توپولی شدی یا نه؟

وزنم 9کیلو 250 کیلو و قدم 73.5 بود.

مامان امین
30 فروردین 92 21:07
اخیییییی عزیزم ماشالله چه ناز و شیرینی شما .10 ماهگیتم مبارک باشه خانومی .

خیلی ممنون عزیزم

mahsa
31 فروردین 92 16:58
cheghade to nazi cheshm gerd

ممنون عزیزم
خاله فاطمه
1 اردیبهشت 92 15:33
وااااای عزیز خاله چه جیگری شدی تو این لباس
قربون اندام قشنگت که اینقدر خوش لباسی
10ماهگیت مبارک قشنگم
راستی خاله جون چه مامان با احساسی داری که با خوندن این مطلبش اشکم در آمد

واای چ خاله ی مهربونی دارم من،مرسی خاله جونم

واااای خجالتم نده خواهر

romina
1 اردیبهشت 92 15:56
محدثه جونم چه قدر لباست قشنگه و چه قدر بهت میاد عزیز دلم ببخشید چند وقته به وبلاگت سر نزدم آخه امتحاناتم شروع شده قربون اون دست و پاهای خوشگلت

مرسی عزیز دلم لطف داری.خواهش میکنم عزیزم ایشالله تو امتحانات موفق باشی
مامان آیسلی
1 اردیبهشت 92 17:31
سلام عزیزم ماشالله شماهم همسن دختر منی ومثل عروسک من لاغر دیده میشی خشگلم خوشحال میشیم به ماهم سری بزنید اگه اجازه بدین لینکتون کنیم

سلام عزیزم،ای جانم جیگرشونو چاقی و لاغری مهم نیست مهم اینه که سالم باشن.چشم حتما میایم پیشتون.اختیار دارین ما هم شما رو با افتخار لینک میکنیم

نسرین خاله اسما
1 اردیبهشت 92 20:31
10ماهگیتم مبارک عزیزدل خاله خیلی ناز شدی با اون لباسای خوشگلت خوشگل خانوم

خیلی ممنون خاله جون لطف دارین

مامان دخملی
1 اردیبهشت 92 22:44
سلام عشقم
خوبی ؟ببخشید دیر بهت سر میزنم
با کلی تاخیر سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشین
10 ماهگیت هم مبارک عشقم

سلام خاله جونم سال نو شما هم مبارک.
مرسی خاله جون

نیم وجبی
2 اردیبهشت 92 0:05
10 ماهگیت مبارک باشههه

خیلی ممنون عزیزم
نسرین خاله اسما
2 اردیبهشت 92 22:54
عزیزم این قالب وبلاگ محدثه جون و خودت درست میکنی؟ چطوری عکساشو میزاری؟ میشه منم راهنمایی کنی شاید بتونم

بله عزیزم.حتما میام تو وبت بهت میگم
نازنین (مامان ثنا)
4 اردیبهشت 92 16:05
10 ماهگی نازگلم مبااااااااااارک
ااااااااای جونم چقدر خوشمل شدی تو این لباس عزیزم خیلی بهت میاد جیگر
مبارکت باشه نفس

مررررسی خاله جونم

خاله پارمیدا
5 اردیبهشت 92 20:36
چه نی نی نازیه
چشم حسود ازش دور باشه
اگه دوس داشتید وبلاگ همدیگه رو لینک کنیم

خیلی ممنون عزیزم
چشم حتما

نسرین خاله اسما
9 اردیبهشت 92 0:04
مرسی عزیزم که اومدی برامون به سوالم جواب دادی ولی مگه رمز پست هامون نداری؟

پس برو خصوصی

نه نداشتم خیلی ممنون.
نازنین (مامان ثنا)
10 اردیبهشت 92 13:05
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر

قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد . . .
روزت مبارک دوست خوبم

مرسی عزیزم روز شما هم مبارک

♥ نیم وجبی ♥
10 اردیبهشت 92 14:07
مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید.
روزت مبارک مادر♥


ممنون عزیزم

مامان آریا
10 اردیبهشت 92 14:55
روز زن و روز مادر رو بهتون تبريك ميگم.


خیلی ممنون روز شما هم مبارک
پرهام ومامانش
13 اردیبهشت 92 23:05
چه لباسی !
خیلی خوشگلی تودختر


خییلی ممنون عزیزم
خاله فريماه
16 اردیبهشت 92 20:58
وووواااااااااااييييييييييييي چه لباس نازي
موش نخورت

قابل نداره
رها
1 تیر 92 16:45
واااااااااااااااااای
جونم م م
این و ...
چه قد نازه ماشا... ، لپّش و گاز بگیر از طرف من مامانش


مررررررررسی عزیزم