محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

نوروز96

1396/1/1 19:16
نویسنده : مامان وبابا
305 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم محدثه جونم

عیدت مبارک عزیز دلم ایشالله سال خوب و توام با سلامتی  و دل خوش برات باشه گل مامان.

بانوی کوچک من امسال پیش دبستانی باید ثبت نامت کنم و من هچنان متعجبم از گذر زمان که اینقدر زود میگذره و گل مامان اینقدر زود بزرگ شده.خدارو شکر میکنم عزیز دلم.ایشالله که همیشه سالم باشی و هیچ وقت ناراحتیت رو نبینم.

سالی که گذشت تقریبا از آخرای سال همش به بابایی میگفتی که تبلت میخوام و بابا جونی گفت برای عید برات عیدی میگرم که به قولش عمل کرد و بهت عیدی داد که کلی خوشحال شدی و تشکر کردی عسلکم..

عیدت مبارک عشقم

وااای باباجونی ممنونم

اینجا هم آماده شدی بریم عید دیدنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله فريماه
12 اردیبهشت 96 15:16
سال خوبي داشته باشي گل دختر نازز تبلتت مبارك
مامان وبابا
پاسخ
مرسی خاله جون
عمو احمد
19 اردیبهشت 96 11:39
قربون دختر خوشگل بشم
مامان وبابا
پاسخ
ممنون عمو جون