محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

یک روز خیلی خوب با سفر یک روزه به قم و جمکران

1394/6/23 10:55
نویسنده : مامان وبابا
407 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم محدثه جونی

جمعه 20 شهریور من و شما و بابایی به اتفاق مامان جون و بابا حاجی و دایی مهدی و خاله فاطمه و نیکا جونی رفتیم قم و جمکران خیلی روز خوبی بود کلی خوش گذشت.

دخترک عزیزم زیارتت قبول

برای دیدن بقیه عکسا ادامه مطلب...

اول رفتیم مسجد مقدس جمکران قربونت برم که داری به آقا سلام میدی

من عاشق این عکست شدم

قربون جفتتون بشم من که اینقدر عاشق هم هستین

داخل مسجد یه جایی بود برای شما بچه ها که بازی کنید که شما کلی خوشحال شدید

اینم یه عکس شما از حرم حضرت معصومه

زیارتتون قبول خوشگلای من

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان مبینا
24 شهریور 94 0:42
ای جووووووووووووووووونم چقد عکسات با چادر مثل مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه شده
مامان وبابا
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون
خاله فاطمه
24 شهریور 94 10:54
زیارت قبول عشق خاله شما با چادر خیلی ناز میشی
مامان وبابا
پاسخ
مرسی خاله جون