محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

28 ماهگیت مبارک

1393/7/29 12:41
نویسنده : مامان وبابا
596 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک نازم محدثه جونی

28 ماهه شدی و من خدارو شکر میکنم که هر چقدر هم خدارو شکر کنم برای وجود تو فرشته کوچولوم بازم کمه.این روزهاخیلی شیرین تر وعاقلتر شدی.مامانو حسابی بوس میکنی و بهت میگم محدثه خیلی دوست دارم تو هم با زبون شیرین خودت میگی، منم خیلی دوست دارم که مامانی اون بهترین لحظه زندگیمه. یه چند وقتی میشه که دیگه حسابی با خودت و عروسکات بازی میکنی وکلی باهاشون حرف میزنی و میخوابونیشون.وحتی براحتی براشون کتاب میخونی.بیشتر شعرها رو از حفظ بلدی و میخونی.البته سوره ی توحید و صلوات و اسامی امامان (ع) رو تا امام پنجم بلدی و میگی.

الهی دورت بگردم مامانی که اینقدر باهوشی.تو کارای خونه که کلی کمک مامان میکنی تا جارو میخوام بکشم سریع میری شیشه پاک کن و دستمال برمیداری و میگی منم خونه رو تمیز میکنم.عاشق نقاشی کشیدنی و کلی برای خودت تو دفتر نقاشی میکشی و باهاشون سرگرمی. وقتی که بابایی از سرکار میاد اینقدر خوشحال میشی و ذوق میکنی میپری تو بغلش و کلی باهاش بازی میکنی.دخترکم من و بابایی عاشقتیم و بهت افتخار میکنیم که دختر باهوش وشیرین زبونی داریم.گاهی باخودم فکر میکنم این همون محدثه کوچولوی دو سال پیش منه که اینقدر بزرگ شده و عاقل وبسیار فهمیده.به مناسبت 28 ماهگی شما بابامحمود یه کیک خیلی خوشگل برات خریده بود که کلی ذوق کردی.

قربون دختر پرسپولیسی خودم

 

اینم عکس شما با نیکا جونی

قربون این ژست گرفتن بشم مامانی

ماه من روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید که ارامش بخش روح و روان کسی هستی که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است.

ماه من 28 ماهگیت مبارک

پسندها (2)

نظرات (4)

خاله فاطمه
30 مهر 93 2:21
مبارك باشه خاله جونخيلي خوش گذشت
مامان وبابا
پاسخ
مررررررررررسی خاله جونم
مامان مریم
30 مهر 93 14:13
دنیا
30 مهر 93 21:17
چقدر ناز شدی جیگرم 28 ماهگیت مبارک خوشکلم
مامان وبابا
پاسخ
ممنون عزیزم
دنیا
12 آبان 93 17:40
سلام.عکسای جدید گزاشتم تو وب خوشحال میشم بهمون سر بزنین.محدثه گلی رو جای من ببوس
مامان وبابا
پاسخ
چشم عزیزم حتما میایم پیشتون