محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

جشن تولد نیکا دایی

1393/5/28 12:53
نویسنده : مامان وبابا
782 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم محدثه جونی

پنج شنبه 17/04/93 بود که رفتیم تولد نیکا جونی البته دقیقا یک ماه بعد از تولد واقعیش بود که بخاطر ماه رمضان مامان وباباش بعد از ماه رمضان گرفتن.وااای چ تولد قشنگی بود همه چیز زنبوری بود و خیلی زیبا و عالی بود.خیلی خوش گذشت.دست دایی مهدی و خاله فاطمه درد نکنه خیلی زحمت کشیده بودن.

قربون این دوتا دختر بشم من

بقیه عکسا ادامه مطلب...

نوش جونتون نفس طلایی های من

اینم شما با میز تنقلات زنبور کوچولو(قربونت برم تو فکر اینی که زودتر خوراکی بخوری)

اینم دخترکم با زنبور کوچولو و کیکش

نیکا جون تولدت مبارک عزیزم

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان و بابا
29 مرداد 93 14:17
سلام محدثه جون خيلي خوشحال شدم بهم سرزدي دوستت دارم اينم يه گل به يادگار براي تو كه خيلي گلي راستي نيكا دختر دايي تويه؟ نيكا دوست من ها!
مامان وبابا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم بله دختر دایی جونمه
دنیا
5 شهریور 93 9:21
عکسای خیلی خوشگلی بودن تولد اون کوچولو ناز رو هم تبریک میگم ایشالله 120 ساله شه چرا دیگه به ماسر نمیزنین من دیگه برگشتم به وبمون بیاین
مامان وبابا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم چشم حتما میایم پیشتون