محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

پدر؛بودنت یعنی حضور سبز عشق...

1392/3/2 14:23
نویسنده : مامان وبابا
666 بازدید
اشتراک گذاری

ای پدر بوی شقایق می دهی                             عاشقی را یاد عاشق می دهی

با تو سبزم، من بهارم، ای پدر                              هر چه دارم از تو دارم ای پدر

 دخترم بابایی عاشقته همیشه داره بتو فکر میکنه ازت میخوام همیشه بهش احترام بذاری و قدر بودن در کنارش رو بدونی امیدوارم با هم مثل دو تا دوست باشید

دختر که باشی میدونی اولین عشق زندگیت پدرته
دختر که باشی میدونی محکم ترین پناه دنیا آغوش گرم پدرته
دختر که باشی میدونی مردانه ترین دستی که میتونی تو دستت بگیری و دیگه از هیچی نترسی دستای گرم و مهربون پدرته

دوست دارم بابایی

بابا جونم از این که برای خوشبختی من تلاش میکنی ممنون، خدایا کمکم کن تا وقتی که بزرگ شدم بتونم ذره ای از این زحمات رو جبران کنم

روزت مباااااااااااااااااااااااارک بابا جونم

 

 (منتظرم باباجونم از اداره بیاد تا گلی که براش خریدم بهش بدم.) 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

بابا
2 خرداد 92 14:31
ممنون از تو دردونه بابا و مادر مهربانت.
دختر گلم و همسر عزیزم: دوستتون دارم. ممنون از هدیه های قشنگ و زیباتون
یکی مال دخترم و یکی مال همسرم

خواهش میکنم بابا جون قابلی نداشت همش مال خودت
♥ نیم وجبی ♥
2 خرداد 92 23:06
تبریک میگم
انشالله سایه پدر مهربون همیشه بالاسر محدثه جون باشه

خیلی ممنون از دعای قشنگتون
نرگس مامان باران قلنبه
3 خرداد 92 20:02
عزیزم خاله فدات شه
چه خوشگل شدی ماشالا

مرسی خاله جون
نسرین خاله اسما
3 خرداد 92 23:15
روز تولد حضرت علی تنها روز پدر نیست …
روز بزرگداشت مقام مردانگی و انسانیته …
و اون گنجی یه که هر کسی نمی تونه دارای اون باشه …
روز موجودی با محبت به نام پدر ..
پدر عزیزم روزت مبارک


مامان شايان
7 خرداد 92 12:36
تو خودت گلي كه خوشكل خاله قربون اون قيافه نازت اينا هم از طرف من

مرررررسی خاله جون از محبتت

مامان ثنا
8 خرداد 92 0:09
سلام مامان محدثه جون. ماشالله به این دخمل ناز و دوست داشتنی. خدا حفظش کنه براتون.
به وبلاگ ثنا بانو سر بزنید. اگر اجازه بدید باهم تبادل لینک داشته باشیم

سلام عزیزم خیلی ممنون از لطفتت
چشم حتما
خاله فريماه
8 خرداد 92 14:34
اميدوارم هميشه كانون خانوادت گرم باشه دخملي

مرسی خاله جونم
مامان ثنا
11 خرداد 92 23:54
ثنا بانو آپه. سر بزنید . خوشحال میشیم

جشم حتما
mami67
15 خرداد 92 0:58
امیدوارم همیشه گرم صمیمی باشید.

خیلیممنون عزیزم
tahana
16 خرداد 92 20:15
سلام دختر نازی دارید وبلاگ دخمل منم با یه عالممممممممه شکلک خوشگل به روز شد خوشحال میشم سری هم به مابزنین

خیلی ممنون عزیزمچشم حتما.