محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

فصل نهم از دیوان زندگی؛

1391/12/30 13:36
نویسنده : مامان وبابا
421 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم محدثه خانمی نازنین؛

این بار گفتم "خانمی" چون واقعا برای خودت خانمی شده و کلی پیشرفت تو تکمیل کردن حرکات قبلی و یاد گرفتن کارهای جدید قشنگ قشنگ، مثلا:

 یاد گرفتن"دست زدن" و "سر سری کردن" و گفتن "ادد"و "ببب" که در جاهای مختلف معانی مختلفی داره گاهی به معنی "منو بغل کنییید" و گاهی به معنی "به من توجه کنید" و کلی معانی دیگر واقعا یکی از پیچیده ترین زبانهای زنده دنیاست.

و همچنین چهاردست و پا رفتنت هم سریع تر شده.

گل من نه ماهگیت مبارک.

( این هم یه عکس از ی شیطونی جالب)

گل قشنگ ما:

 آرزو دارم بهاران مال تو / شاخه های یاس خندان مال تو آن خداوندی که دنیا آفرید / تا ابد همراه و پشتیبان تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

عمو احمد
30 اسفند 91 15:38
سلام عزیزم . اولین بهار زندگیت مبارکباد


سلام مرسی عمو جون عید شما هم مبارک.
نرگس مامان باران
1 فروردین 92 11:02
سلام عزیزم سال نو مبارک امیدوارم سال جدید سالی پر از خنده و شادی براتون باشه دوستتون دارم

سلام عزیزم عید شما هم مبارک ایشالله سال خوبی داشته باشد
خاله فريماه
5 فروردین 92 18:38
نه ماهگيت مبارك دختر ناز
چقدر شيطون شدي انقد مامانتو اذييت نكن:

ممنون خاله جون آره خداییش خیلی شیطون شدم.
خاله فريماه
5 فروردین 92 18:56
نه ماهگيت مبارك چه جوري دلت مياد انقد مامانتو اذيت كني حسابي شيطون شديا
romina
7 فروردین 92 0:55
ای جونم. ادم دلش ضعف می ره این دختره رو می بینه از بس که ماشاالله خوشگل و شیطونه

مرسی عزیزم خیلی لطف داری
romina
7 فروردین 92 0:57
محدثه ی خوشگلم نه ماهگیت مبارک. ایشاالله 1000000000000000000000 ساله بشی . ماشاالله روز به روز هم خوشگل تر می شی. چشم نخوری یه وقت
خیلی ممنون عزیزم
خاله فاطمه
7 فروردین 92 11:27
نه ماهگیت مبارک ترانه زندگی
من عاشق این شیرین کاریهاتم
خاله جون شما دونه دونه این دستمالارو در می اوردی و منم قش قش قش می خندیدم
اصلا یه وضعی

مرسی خاله جونم آره واقعا خیلی خندیدیم.
نازنین (مامان ثنا)
21 فروردین 92 8:44
نه ماهگیت مبارک عروسک
انشالله همیشه سلامت باشی عزیزم

مرسی خاله جون
سجاد
4 خرداد 92 23:22
پیش منم بیا ... منتظرم ها

چشم
سجاد
14 خرداد 92 13:02
مسابقه ی بی سابقه . . . بدو بیا منتظرم . . . مر30