محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

دعوت به مسابقه...

1391/11/22 2:28
نویسنده : مامان وبابا
458 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم محدثه جون؛

امشب که داشتم نظرات ویلاگو چک می کردم دیدم به یه مسابقه جالب دعوت شدیم. دعوت کننده دوست خوبمون نازنین جون مامان ثنای عزیز بود. موضوع مسابقه در مورد "هدف درست کردن وبلاگ برای کوچولوهامونه"، ممنون خاله جونی که دعوتمون کردی.

و اما دلیل ما......!

روزی که متوجه وجود یه گوهر زیبا در وجودم شدم با باباجونی تصمیم گرفتیم یه جایی  بهترین و شیرین ترین لحظات دورانی که کوچولومون تو دلمه و دوران زندگی قشنگش رو ثبت و نگهداری کنیم تا بعدها که برای خودش خانمی شد و از خاطراتش از ما سئوال کرد همه خاطراتشو طوری براش نمایش بدیم که هم خوشش بیاد و هم حال بیاد .

حال اگه خداوند متعال عمری به ما داد و شرایطش فراهم بود این کارو ادامه بدیم و در سالیان آینده تحویل خودش بدیم تا ادامه بده.

* ازقانون خوب این مسابقه اینه که ازسه نفر از دوستان باید دعوت بشه.

سه دوست عزیزی که دعوت میکنم:

مامان دخملی و انیس جون(د خ م ل ی...)

مامان مینا و ریحانه جون(ریحانه،گل خوشبوی من)

مامان شایان وشایان عزیز(یکی یدونه مامان وبابا)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مینا
22 بهمن 91 11:14
سلام ممنونم که منو دعوت کردی عزیزم الان ریحانه بغلمه و دارم با یه دست تایپ میکنم اوضاع خیلی بی ریخته خدا کنه بتونم یه پست بذارم و جوابتو بدم جالبه که من بغیر از شما توسط یه مامان دیگه هم دعوت شدم
خاله فاطمه
24 بهمن 91 13:40
نه خودت بگو جون من خودت بگو آخه دختر نازی مثل شما معلوم که همه جا دعوت میشه
دوست دارم خوب دوست دارم

مرررررسی خاله جون خوب منم دوست دارم
مامان شايان
24 بهمن 91 15:10
سلام عزيزم ممنون كه من و پسرم و دعوت كرديد خوشحال شديم كليييييييييييييي

سلام عزیزم خواهش میکنم