محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

تولدت مبارک مادر عزیزم،

1391/11/13 21:25
نویسنده : مامان وبابا
646 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از اینکه به این دنیا بیام یه روز گفتم خدایا! من اگه برم تو دنیا کی از من مواظبت می کنه؟ کی منو بخندونه؟کی منو نوازش کنه و...؟خداجون گفت: بجز خودم که همیشه باهات هستم یک فرشته برات قرار دادم که هر روز با عشق و علاقه و لبخند برایت آواز می خونه،برای تو میخنده و از تو محافظت خواهدکرد حتی به قیمت جانش. بعد دوباره به خداجون گفتم:اسم فرشته من چیه؟ گفت اسمش مهم نیست مادر صداش کن.

مامان عزیزم حرفهایی که خداجون بهم زد،تواین 7 ماه و چند روزی که در کنارتم فهمیدم. شبهایی که تا صبح بیدار بودی و برام لالایی های قشنگ قشنگ خوندی و ساعتهایی که با عشق و لبخند از شیره وجودت تغذیه کردم.

و امشب قشنگترین شب خداست؛سالروز تولد فرشته من.

خداجون! ممنون که این فرشته را برام گذاشتی خیلی دوسش دارم خودت مواظبش باش.

مامان عزیزم به خاطر همه مهربونیایی که داشتی و داری ازت ممنونم و انشااله سالیان سال زیر لمس دستانت و نگاه مهربانت زندگی کنم.

مامان عزیزم تولدت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان
14 بهمن 91 0:07
ممنون دختر گلم
در ضمن از بابا جونی هم تشکر میکنم که این جملات زیبا را از قول شما نوشته
محدثه ی نازم و همسر عزیزم دوستتون دارم


مامان فرشته ها
14 بهمن 91 1:07
سلاماز آشنایی با شما خوشحالم
خدا فرشته کوچولوی نازنینتون رو حفظ کنه
تولد مادر مهربونتون هم مبارک باشهان شاالله سایه پرمهرشون همیشه بر سر شما باشه

سلام عزیزم خیلی ممنون
ما هم از آشنایی با شما خوشحالیم
سمانه مامان ستایش
14 بهمن 91 2:18
تولدت مبارک مامان محدثه جون
امیدوارم سالهای سال سایه تون بالاسر محدثه جون باشه

خیلی ممنون دوست خوبم
عمه الهام
14 بهمن 91 9:01
محدثه جونم از قول من به مامانت تولدش را تبريك بگو.ايشا...كه ساليان سال در كنارت باشه

ممنونم عمه جونی
نیم وجبی
14 بهمن 91 12:12
تولدش مبارک باشه
همیشه شاد و سلامت باشین

مرسی عزیزم شما هم ایشالله همیشه شاد و سلامت باشید
romina
14 بهمن 91 15:54
محدثه خوش گلم از قول من به مامان مهربونت تبریک بگووووووووووووووو عزیزم قربون اون خندت

قربونت برم عزیزم ممنون
خاله فريماه
14 بهمن 91 17:52
مادر اين زيباترين مخلوق خداوند اميدوارم ساليان سال در كنارت باشد.
فسقلي تولد مامانت مبارك.

مرسی خاله فریماه عزیز.
مامان مینا
14 بهمن 91 22:13
سلام عزیزم من و ریحانه هم تولدتو تبریک میگیم

سلام عزیزم خیلی ممنون.
برای ریحانه جون و مامان مینا
مامان دخملی
15 بهمن 91 1:27
سلام
به به تولد
مامانیییییییییییییییییییییییییی
تولدت مبارکککککککککککککککککککککک

سلام خیلی ممنون خاله جون.

مریم (مامان ثناجون)
15 بهمن 91 15:01
به به محدثه جون شیرینی تولد مامانی را تنها تنها خوردیا...تولد مامان جونت مبارک خانمی من شما را با افتخار لینگ کردمدخمل گلت را از طرف من یه بوس محکم بهش بکن و بچلونش

خیلی ممنون از شما خانمی. ما هم با افتخار شما رو لینک کردیم برای ثنا جونم

مامان هدیه
15 بهمن 91 16:15
به به مبارکه...ما هر چی بگیم نمیتونیم به زیبایی بابایی بنویسیمو بگیم...پس چه بهتر که کم بگم
با آرزوی بهترینها...تولدت مبارک

مرسی از لطفت عزیزم
نازنین (مامان ثنا)
15 بهمن 91 18:51
تولدت مبارک دوست عزیزم .
انشالله محدثه عاقبت بخیر بشه تا شما هم حاصل زحماتتونو ببینید

خیلی ممنون دوست خوبم از دعای قشنگت
مامان رومینا و آرمان
15 بهمن 91 19:04
ایشااله صد و بیست سال زیر سایه پدر و مادر زندگی کنی.تولد مامانت هم مبارک

خیلی ممنون خاله جون برای رومینا جون و آرمان کوچولو
ناز داداش
17 بهمن 91 0:13
سلام مادر مهربان ماشاا... کوچولوی نازی دارین خدا براتون حفظش کنه به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم

سلام عزیزم ممنونم
چشم حتما
مامان ریحانه
17 بهمن 91 0:55
سلام به مامان گل تولدت مبارک عزیزم

سبلام عزیزم خیلی ممنون
نسرین خاله اسما
17 بهمن 91 1:42
عزیزممممممممممممممم تولدت مبارک

ایناهم از طرف اسما جون و نسرین برا محدثه جون و مامانی گلش

مرسی عزیزم خیلی لطف داری
خاله فاطمه
18 بهمن 91 11:54
محدثه جونی تولد مامان مهربونت مبارک
دعا می کنم تولدای زیادی از مامانیرو ببینی وهمیشه تو آغوش گرمش سلامت باشی
قشنگم یه نصیحت خاله گونه دارم قدر مامانی و بدون و همیشه خوشحالش کن

مرسی خاله جونم
ممنون خاله ی خوبم از نصیحتت