محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

شروع اولین زمستان گل همیشه بهارم؛

1391/10/1 19:46
نویسنده : مامان وبابا
1,199 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازمون محدثه جون سلام؛

ديشب چه شب قشنگي بود.واقعا كه اين رسم و رسوم ايراني خيلي دلچسبه

من و بابايي ديشب هفتمین يلداي مشتركمون رو باهم گذرونديم اما اين شب يلدا با يلداهاي ديگه يه تفاوت بزرگ و شيرين داشت و اين تفاوت وجود نازنين تو بود

شما با خنده هاي نازت ديشب حس خوشبختي رو توي وجودمون دو برابر كردي و باعث شدي كه ما بيشتراز هميشه شكرگذار خدا باشيم.




دختر گلم من و شما و بابایی به خونه بابا حاجی و مامانجون رفتیم که دایی مهدی و خاله فاطمه هم اونجا بودن خیلی خوش گذشت

اینم یه هندونه خوشمزه


برای دیدن بقیه عکسا بفرمایید ادامه مطلب....

فکر نکنین من از اینا خوردم فقط باهاشون عکس گرفتمخوشمزه

خوبه این هندونه رو بابا حاجی خرید وگرنه احتمالا منو میخوردن

یعنی اینو چه جوری میخورن

فهمیدم!با مشت باید بزنم روش

بیاین اینو تکلیفشو روشن کنید دیگههههههه!!!!عصبانی

چقدر خوشمزست؛به به جاتون خالی

اینم یه عکس از جایگاه ویژه فرشتمونفرشته

واما دختر نازم

سفیدی برف را برای روحت،سرخی انار را برای قلبت،شیرینی هندوانه را برای عشقت،وبلندای یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم. قلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

عمو احمد
1 دی 91 16:21
خیلی دلم برات تنگ شده . نمی دونم ولی احتمالا عیب از خودمه نمیام بهت سر بزنم . ولی دارم برنامه ریزی میکنم بیشتر ببینمت . خدا پشت و پناهت باشه

منم همینجور عمو جون ایشالله به زودی همدیگرو میبینیم
مامان ستیا نفس
1 دی 91 16:41
محدثه جان عکسات خیلی باحال بود عزیزم
ان شاالله عمرت مثل شب یلدا بلند باشه خانمی
به ما سربزن خوشحال میشیم

مرسی خاله جون چشم حتما میایم فقط آدرس وبلاگتونو برام بذار



yaasii
1 دی 91 18:54
عالی بود عکسا ... یلداتون مبارک

نظر لطفتونه یلدای شما هم مبارک
مامان مرضی
1 دی 91 20:28
دردبسر با هندونش
نازو به اداش با خوردنش

ممنون مامان مرضی که به وبلاگم سر زدی
عمه الهام
1 دی 91 22:42
به به عجب هندونه ایی.میشه یه قاچم به من بدی

بله چرا نمیشه عمه جون
خاله فاطمه
1 دی 91 23:05
يلدات مبارك هندونه اشمزه خاله


دورووووووووووورت بدردم كه انقد قشنگ هندونه ميخوري
نوشيجوووووووووووونت
جيجل خاله خدار و شكر كه امسال به يلدامون صفا دادي

مرسی خاله جون ایشالله سال دیگه با نی نی شما
مامان مینا
2 دی 91 1:14
به به چقدر باسلیقه
به ما هم سر بزنین. ریحانه هم هندونه شده بود ولی هندونه خوابالو

خیلی ممنون نظر لطفتونه عزیزم.چشم حتما میایم




مامان عسل
2 دی 91 11:25
سلام ممنون به وبلاگ عسل سرزدین یلدا تون مبارک به به چه محدثه خانوم شیرینی هزار ماشالا انشالا همیشه سلامت و شاد کنار هم باشین

سلام عزیزم خیلی ممنون.انشاالله شما هم همیشه شاد باشید

زیباترین گل پسرو گل به سر دنیا
2 دی 91 12:56
ماشاالله نمکه نمک

ممنون عزیزم لطف داری

مامی طاها
2 دی 91 14:24
درود
با اولین پا نهادن به دنیای انسانهای روی زمین به روزم
بیا و در جشن تولد من تو هم مهمان باش
منتظر قدم رنجتون هستم
بدرود


به روی چشم.

باران قلنبه
2 دی 91 14:28
چقدر با سلیقه میز یلدا درست کردین وچه لباسهای با مزه ای تنش کردین خوشم اومد واقعا باسلیقه هستینمحدثه جونم خیلی با نمکه خداحفظش کنه دوستتون دارم

خیلی ممنون شما لطف داری عزیزم.
اینها همه برای باران جونم



romina
2 دی 91 15:31
چه قدر ناز شدی خوشگلم

مرسی عزیزم

نازنین (مامان ثنا)
3 دی 91 1:57
عزیزم آرزو میکنم همه شبهات به زیبایی شب یلدا باشه کلوچه

خیلی ممنون خاله جونم
نیم وجبی
3 دی 91 22:37
چه نی نی نازی دارین به نیم وجبی ما هم سر بزنید خوشحا ل میشم


خیلی ممنون چشم حتما
مامان کوثر
4 دی 91 14:50
سلام عزیزم چه دخمل نازی چه لباس جالبی وقت کردی به ما سر بزن ضرر نمیکنی

سلام ممنون عزیزم چشم حتما
دُخـملـیـــــــــ ـ✿
9 دی 91 1:59
ای جووووووووووونم هندونه باشی مامان
یه قاچی ازت نمیدن من بخورم
الهی شکر که روبه راهید....و شباتون باصفا

مرسی خاله جونم ایشالله شما هم همیشه خوش باشید.
مامان آریا
11 دی 91 0:42
واااااااااااای افرین به این سلیقه و لباس ...خیلی عکسا قشنگ شدن
این دخملی هم حسابی شیطون شده هااااااااا...
بوووووووووووووووووووووس

خيلي ممنون عزيزم شمالطف دارین
حسابی شیطون شده برا خودش خاله جون

دخملیــــــــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
18 دی 91 16:45
راستی هندونه کپلی چرا مامانت این شکلکای مارو لینک نکرده بزاره سر تیتر لینکاش




ای وای خاله جون یادش رفته