محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

و بالاخره سوپ خوردم؛

1391/9/23 22:42
نویسنده : مامان وبابا
445 بازدید
اشتراک گذاری

سلام؛

از روز اولی که دنیا اومدم 6 ماه گذشته

و طبق دستوری که خانم دکی داده بود امروز مامانی برام سوپ خوشمزه درست کرد

اول باباجون رفت خرید که من هم باهاش رفتم

و بعد مامانی با تمام لذت و خوشحالی مشغول درست کردن سوپ من شد

خب خودم هم دوست داشتم کمک کنم

سوپم آماده شد و خوردم جاتون خالی خیلی حال داد


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

romina
24 آذر 91 0:30
چه قدر خوب که میخوی برای اولین بار سوپ بخوری خوشگلم

ممنون عزیزم که بهمون سر میزنی*
خاله فاطمه
24 آذر 91 10:21
عشق من. خاله به قربونت بره که انقد قشنگ کمک
مامانی میکنی
نوشیجونت تربچه خاله زیاد بخور تا چاق و چللللللله
شی


مرسی خاله جون ایشالله یه روز برای نی نی شما.


اینها همه برای نی نی



بابای ملیسا
24 آذر 91 11:56
سلام . ضمن تبریک به خاطر محتویات خوب وبلاگتون ، وبلاگ ملیسا خانم منتظر قدمهای مهربون شماست . خوشحال میشیم اگر با نظرات زیباتون ، خاطره ای خوش برای دخترمون به جا بزارید . ممنونم

سلام خیلی ممنون. چشم حتما میایم.




مامان دخملی
24 آذر 91 18:42
نوش جوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن


@};
عمه الهام
25 آذر 91 8:17
نوش جونت عزيزم.


ممنون عمه جون.

ninipics
25 آذر 91 12:34
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... محدثه جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
عمو احمد
25 آذر 91 18:45
فدای تو بشم . مواظب باش زیادی نخوری چاق شی


چشم عمو جونم ممنون که به فکرمی
مامان آریا
26 آذر 91 11:40
قربون دختر سوپ خورمون


مرسی خاله جون. اینا هم مال آریا جونم


*:


پرنسس نیومده
27 آذر 91 12:29
سلام عزیزم
وبلاگ قشنگی دارین
با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟
اگه آره خبرم کن
منم واسه برادر زادم مینویسم
میبوسمت...............
www.peranses.niniweblog.com


سلام عزیزم ممنونم.
باشه گلم *
مامان محدثه سادات
28 آذر 91 16:31
ماشاا... شما هم دختر خيلي نازي داريد ايشاا... هميشه سالم و تندرست و خوش خوراك باشه. و هر دو شون ير سايه صاحب اسمشون عاقبت به خير باشن.

خیلی ممنون ازلطف شما
:
مامان پرنیان
29 آذر 91 1:42
سلام ,محدثه کوچولوی شما خیلی خوشکل و نازه, خدا حفظش کنه,به وبلاگ نی نی من هم سر بزنید من و پرنیان خوشحال میشیم.

سلام خیلی ممنون از لطف شما چشم حتما میام.
هدیه جووووووووووووووون
29 آذر 91 19:29
سلام
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه
تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد.
عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری
یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنیم . . .


همچنین برای شما
دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
30 آذر 91 0:38
نوش جونت نازنینم

مرسی خاله جون