محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

کلاس اول

1397/7/1 9:30
نویسنده : مامان وبابا
642 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم محدثه جونی

وااای باورم نمیشه که اینقدر بزرگ شدی و به کلاس اول میری.

روزی که تو به دنیا امدی همش تو این فکر بودم که دختر نازم کی بزرگ میشه و به مدرسه میره با همین فکر قند تو دلم آب شد که با لباس فرم راهی مدرست میکنم،موهاتو میبافم صورت کوچولوت میره زیر مقتعه اصلا من هستم اونروز ،زنده ام؟؟؟
امروز اون روزه یکی از روزهای خاطره های دور من
دختر ناز مامان و بابا  به امید دیدن روزهای افتخار آفرینت
هیچ وقت یادت نره مامانی که همه چیز ومن و بابا برای تو میخوایم
و همیشه تو همه شرایط پشتتیم عشق مامان

 

عزیز دلم روز اول مدرسه بابا جون مرخصی گرفت که دختر گلشو راهی مدرسه کنه.مامانجون و خاله فاطمه و نیکا جونی هم همراهت امدن تا روز اول بدرقه مدرسه کنن و تو جشن روز اول شرکت کنن.

اینم عکس شما با نیکا جونی و داداش گلت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)