محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

بابا جونم روزت مبارک

1394/2/13 17:24
نویسنده : مامان وبابا
617 بازدید
اشتراک گذاری

پدر! می‏خواستم درباره‏ ات بنویسم؛ گفتم: یداللّهی؛ دیدم، علی است. گفتم نان‏ آور شبانه کوچه‏ های دلم هستی؛ دیدم علی است. خلوص تو در عشق ورزیدن را نوشتم و روح تو را از هر طرف پیمودم، به علی رسیدم.
آن‏گاه، دریافتم که تو، نور جدا شده‏ ای از آفتاب علی هستی، تا از پنجره هر خانه‏ ای، هستی را گرما ببخشی ؛ و این‏گونه بود که علی علیه‏السلام ، نماینده خدا و نبی شد و پدر، نماینده علی علیه‏السلام .
تو را به من هدیه دادند و من امروز، تمامی خود را به تو هدیه خواهم کرد؛ اگر بپذیری.

بابا جون مهربونم روزت مبارک

اینجا هم رفته بودیم چیذر (هیئت محمود کریمی)منتظری که مولودی شروع بشه

پسندها (1)

نظرات (3)

مریم(مامان ثنا جون)
16 اردیبهشت 94 19:24
عزیزم با اون ژستت انشالله همیشه خوش و خرم باشید... خاله جون به منم سر بزن..
مامان وبابا
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون چشم حتما
خاله فاطمه
17 اردیبهشت 94 3:03
دورت بگردم عشق خاله انقد قشنگ روز پدر تبریگ گفتی هلاک ژساتم
مامان وبابا
پاسخ
مرسی خاله جون
عمو احمد
18 اردیبهشت 94 22:36
فداتتتتتتتتتت