محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

29 ماهگی ویه گردشی در باغ وحش ارم

1393/9/2 14:30
نویسنده : مامان وبابا
685 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم محدثه جونم

29 ماه از عمر نازت میگذره روز به روز عاشقتر میشم جمله های قشنگی که میگی،بازی های قشنگی که میکنی،شیطنتایی که انجام میدی روز به روز به زندگی امیدوارترم میکنه. بزرگترین آرزوی من بابایی دیدن لحظه به لحظه زندگیته.

دخترکم روزی که 29 ماهه شدی من که از صبح کلاس داشتم بابایی زود از سرکار آمد دنبالت خونه مامانجون و دخترک قشنگمو بردش پارک کلی گردش و تفریح و خوراکی های خوشمزه و یه کادوی خیلی خوشگل برات خریده بود.دستت درد نکنه باباجونی.

عشق مامان و بابا 29 ماهگیت مبارک

عزیزکم روز جمعه 93/08/30 من و شماو بابایی به همراه بابا حاجی و مامانجون و دایی مهدی و خاله فاطمه و نیکا جون رفتیم به نمایشگاه میوه های قرآنی که در پارک ارم بود.و بعدشم از اونجا رفتیم باغ وحش ارم که اونجا خیلی حال کردی و حیوانات و میدی و کلی ذوق کرده بودی، صداشون میکردی،براشون غذا میریختی، اصلا دوست نداشتی بریم خونه.مامانی خیلی خوشحالم که اینقدر بهت خوش گذشته بود.

بقیه عکسا ادامه مطلب...

یکم از این انارا بخریم(قربونت برم مامانی که عاشق انار هستی)

حالا نوبت باغ وحشه

ای جانم عزیزم که داری برام توضیح میدی

دورت بگردم که اینقدر ذوق کرده بودی

هر کاری کردیم نشد از شما و نیکا یه عکس بگیریم.

(دخترکم ایشالله که همیشه شاد شاد شاد باشی)

 

پسندها (4)

نظرات (2)

مهدیه مامان تبسم
3 آذر 93 17:59
سلام .صد ساله بشی محدثه جون. من به شما همیشه سر می زنم اما شما حتی یه بارم با ما سر نزدی
مامان وبابا
پاسخ
سلام به روی ماهتون خیلی شرمنده حتما میایم پیشتون
مامان مریم
4 آذر 93 15:35
29 ماهگیت مبارک عزیزم همیشه به گردش
مامان وبابا
پاسخ
مرسی خاله جون