محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

سفری به قم و جمکران

1393/7/2 22:44
نویسنده : مامان وبابا
610 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک عزیزم  محدثه جون 

صبح روز جمعه 28/06/93 من و شما و باباجون به همراه باباحاجی و مامانجون و دایی مهدی و خاله فاطمه و نیکا جونی حرکت کردیم به سمت قم یه سفر یک روزه که خیلی خوش گذشت.راستی عزیز دلم همون روز بیست و هفتمین ماهگردت هم بود.بیست و هفت ماهگیت مبارک عشق مامانبوس

السلام علیک یا صاحب الزمان

بقیه عکسا ادامه مطلب...

اول رفتیم مسجد جمکران که تا رسیدیم یه ماشین آمد و صدا کرد که بفرمایید آش نذری که ما هم رفتیم و گرفتیم وای که چقدر بهت مزه داده بود مامانی.نوش جونت عزیزم

قربون این دو تا دختر خوشگل بشم که دارن با هم میرن سمت مسجد

اما دخترکم تا میخواستیم وارد حیاط مسجد بشیم همش میگفتی که نریم و گریه میکردی ولی خداروشکر که وارد شدیم یکم آرومتر شدی.مخصوصا تا این شیر آبارو دیدی.

قبول باشه دخترک نازم

و اینم یه عکس تو مصلای قم

همتا هم نداری که ... 

وقت نبودنت به دلم وعده بدهم 

شاید " مثلش " را پیدا کنم!

 آقای بی همتای من بیا

"اللهم عجل لولیک الفرج"

پسندها (1)

نظرات (3)

خاله فاطمه
4 مهر 93 16:46
قبول باشه عشق خاله چادر خیلی بهت میاد عزیزم
مامان وبابا
پاسخ
ممنون خاله جونم
محدثه
15 مهر 93 22:31
عزیزم اسم منم هم اسم نو خوشگل خانوم زیارتت قبوووووووووووووووول هر جا هستی شاد باشی زیر سایه ی پدر و مادرت
مامان وبابا
پاسخ
وااااااااای جقدر خوب از آشنایی با شما خوشبختیم خیلی ممنون از لطفتون
دنیا
17 مهر 93 9:12
سلام عزیزم. با کلی تاخیر اومدم و عکسای جدید گزاشتم تو وب. منتظر حضور گرمت هستم. محدثه جونمو جای من ببوس
مامان وبابا
پاسخ
سلام عزیزم باشه چشم