محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

اندر احوالات هفت ماهگی،

1391/10/28 22:52
نویسنده : مامان وبابا
471 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینمون محدثه جون

کلامم را اینگونه آغاز می کنم

عمرت به بلندای هفت آسمان،قشنگی زندگیت به زیبایی هفت رنگ رنگین کمون و هفت بهشت خدا،معرفتت به وسعت هفت دریا و قدمهایی که به امیدخدا در روزهای آینده برمی داری در مسیر هفت با طواف خانه خدا باشد. به همه این هفت ها و همه هفت های مقدس دیگر امروز یک هفت زیبای دیگه اضافه شد و آنهم: هفت ماهگی "محدثه فرشته کوچولوی ما"

عزیزکم هفت ماهگیت مبارک

و اما ویزیت ماهانه:

من و شما به همراه باباجون رفتیم مطب و خانم دکی مثل همیشه معاینت کرد و گفت همه چی خوب و عالی و نرمال. "خداروشکر"

ماشااله داری قدبلند می شی: 69 س.م****** و البته تپلی تر: 8 کیلو و 200 گرم

(این عکس هم از آغاز هفت ماهگیت نفسکم)

نبوده ، نیست ، نخواهد بود !

عزیزتر از تو کسی برای من . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان شايان
2 بهمن 91 18:29
ماماني حواستو جمع تر كن پستاي دخمل طلامونو ديگه حذف نكني

چشششششششششششششششم
نسرین خاله اسما
2 بهمن 91 19:03
هفت ماهگیت مبارک خوشگل خاله
انشالله همیشه سلامت باشی

خیلی ممنون از لطفت خاله جون
نیم وجبی
2 بهمن 91 19:08
دعا میکنم همیشه بخندی عروسک ناز
اشکال نداره مامانی از این اتفاقا پیش میاد

ممنون از دعات خاله جون
بله خیلی هم بده آدم اعصابش بهم میریزه.

خاله فاطمه
2 بهمن 91 20:29
هفت ماهگیت مبارک خوش خنده خاله
تا دیروز می گفتم محدثه جونی مثل گل زیبایی
حالا با دیدن این عکس نظرم عوض شد و می گم آخه تو از هر چی گل زیباتری
بوس بوس بووووووووووس


خیلی ممنون خاله جونم لطف داری
مامان روژینا
2 بهمن 91 22:50
ای جونم تپلی خالهههههههههههه هفت ماهگیت مباررررررررررررررک قند عسلم
خدا رو شکر که همه چیز خوب و عالی بوده ایشاا... همیشه سلامت باشی

ممنونم خاله جونی برای روِِِِژینا جونم.
سمانه مامان ستایش
3 بهمن 91 0:26
7ماهگی محدثه ناز مبارک.انشالا همیشه سالم و شاد کنار هم زندگی کنید
برای محدثه جان

خیلی ممنون از حضورتون.
برای ستایش جون

مامان ابوالفضلم
3 بهمن 91 0:31
سلام .به به چه دخمل از گل بهتری چه خنده ی نانازی مبارک باشه هفت ماهگیت محدثه بانو .این بوسها تقدیم به گل رویت

سلام خيلي ممنون عزیزم.

erfan
3 بهمن 91 1:26
خدا حفظش کنه .
گوگول مگولی

خيلي ممنون.
مامان ثمینا
3 بهمن 91 7:47
مرسی عزیزم

خواهش میکنم

خاله فریماه
3 بهمن 91 11:51
امیدوارم زندگیت مثل گل زیبا باشه ولی عمرت مثل گل نباشه.
چقدر دلم میخواد ببینمت.

ممنونم خاله جون منم خیلی دلم میخواد ببینمت.

saba
3 بهمن 91 12:05
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
مامان کوثری
3 بهمن 91 18:22
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! اگر دنبال فریم های زیبا واسه روز عشق هستین!!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
نسرین خاله اسما
3 بهمن 91 20:38
سلام عزیزم اومدم بگم بالاخره آهنگ و گذاشتم
دستت گلت درد نکنه


سلام عزیزم خوشحال شدم که تونستی بزاری خواهش میکنم گلم کاری نکردم
saba
3 بهمن 91 23:11
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
romina
5 بهمن 91 13:22
محدثه جونی لینکت کردم

ممنونم عزیزم
مطهره
6 بهمن 91 20:24
من وبلاگمو آپ کردم و حالا منتظرم تا تو بیای ببینیش
▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒)
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒
____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█
______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█
________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥
___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒
_______________▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
(▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
_______________▓▓_▓▓
_______________▓▓▓▓
_______________▓▓▓
______█████████
________██____██
______█☼█____██
______█_______██
______________█☼█
راستی دوست عزیز با تبادل لینک موافقی خبرم کن !
الهی خدا حفظش کنه ...
ماشاله ماشاله چشم نخوره ..!

باشه عزیزم حتما میام پیشتون.خیلی ممنون شما لطف داری
نرگس مامان باران
6 بهمن 91 23:48
عزیز دلمی خوشمزه خاله

لطف داری خاله جونم
نازنین (مامان ثنا)
7 بهمن 91 1:38
7 ماهگیت مبارک عزیز دلم

ممنون خاله جون برای ثنا جونم
عمو احمد
8 بهمن 91 10:23
جشن دندونیت هم پیشاپیش مبارک باشه
زیبای کوچک

خیلی ممنون عمو جون.
مامان گیلاس
8 بهمن 91 18:16
سلام
هفت ماهگیت مبارک گل دختر


سلام ممنون خاله جون