محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

یادآوری سالهایی ک ننوشتم

1401/11/10 16:03
نویسنده : مامان وبابا
307 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزم؛

ی وقفه طولانی برای نوشتن مطالب مهم و ثبت خاطرات شما افتاد ک از صمیم قلبم از شما معذرت خواهی میکنم. عزیز بابا و مامان، توی هفت سالگی تا هشت سالگی شما اتفاقات خوب و شیرینی افتاد ک به مهمترین هاش اشاره میکنم:

*رفتن به باشگاه در رشته کاراته

*رفتن به کلاس اول و دوم و قبولی با نمرات و نتایج عالی

*علاقه شدید به بازی با عروسک باربی ک انواع مختلف این عروسک هم داشتی و البته داری

*علاقه زیاد به بازی با تبلت و گوشی و چرخیدت تو روبیکا

*رفتن به مسافرت‌های مختلف و شهرهای ایران عزیزمون

*ی دوره خیلی سخت هم تجربه کردیم و آن دوره منحوس کرونا بود. دنیا از سال ۹۸ درگیر یک ویروس به اسم کرونا شد و در سال ۱۴۰۰ خانواده ما درگیر این ویروس شد. من و مامان به شدت و تو و داداش خوشبختانه ضعیف. خداروشکر به خیر گذشت..

*رفتن به کلاس زبان در آموزشگاه شکوه از سال ۱۴۰۰

*رفتن به کلاس کاراته از سال ۹۶

*رسیدن به سن تکلیف، سرآغاز ایمان و بندگی در برابر خداوند (البته در یک پست جدا کاملا توصیف میکنم برات)

*علاقه شدید به روبیکا و دیدن فیلم‌های بهار و ستایش😡 و همچنین علاقه شدید به سریال‌های کره ای و اخیرا فیلم "ونزدی" 😡

* علاقه شدید به خواندن کتاب

*علاقه به خوردنی‌های زیاد مثل هات چاکلت، نودلیت و ...

و خلاصه موارد زیادی ک شاید در ذهنم نباشد، 

عزیزکم به دنبال موفقیت‌های بزرگ باش و من مثل کوهی پشت شما هستم. انشاالله

در رابطه با این مکان هم بعدا توضیح کاملی میدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)