محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

دختردایی عزیز تولدت مبارک؛

1392/4/16 20:34
نویسنده : مامان وبابا
938 بازدید
اشتراک گذاری

این بار یه سلام از خودم به دختردایی عزیزم نیکا جونی؛

دیشب غافلگیرمون کردی، قرار بود سه هفته دیگه بیای، اما خداجونی از دل من بیشترتر خبر داشت و می دونست چقدر منتظر اومدنت هستم و دلم برات تنگ شده.

نیکا جون ؛دیشب داشتم می خوابیدم که مامانت زنگ زد و خبر داد که ظاهرا شما داری به این دنیا میای.

بله، درست بود و ساعت 6 صبح به دنیا اومدی وای که چقدر خوشحالم. خداروشکر که هم تورور زودتر پیشم اورد و هم اینکه صحیح و سالم.

دختر دایی عزیز؛ خوش اومدی به دنیای زیبا و قشنگ خداوند، به دنیایی که حالا با هم می تونیم کلی بازی کنیم و شاد باشیم،به دنیایی که وقتی توش قدم گذاشتی قشنگتر شد.

به دایی و زندایی عزیزم (خاله فاطمه) هم خیلی خیلی تبریک می گم و ازشون می خوام مواظب نیکا جونم باشن.

و اما وقایع امروز از نگاه تصویر:

«یه دسته گل خریدم و اومدیم برای دیدن نیکا جون»

«ولی خوب،نذاشتن من بیام بالا تو بخش ببینمت و من...»

«خودتو که ندیدم ولی اینم یه عکس خوشگل از شما»

نیکا جون:

پلک جهان می پرید ،دلش گواهی میداد،اتفاقی می افتد و...

فرشته ای از آسمان فرود آمد، تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نازنین (مامان ثــــــــــــنا)
17 تیر 92 9:02
تولد نیکا جون ....نوگل زیبا مبارک مامان محدثه جون......
انشالله زیر سایه پدر و مادرش .....سلامت باشه

خیلی ممنون دوست عزیزم
عمه الهام
17 تیر 92 9:23
عزیزم مبارک باشه همبازی جدیدت.ایشاا...خوش قدم باشه.
راستی نیکا جون چقدر شبیه مامان خاله فاطمه است...

ممنون عمه جونی اتفاقا مامانم هم همینو میگه.

mahsa
17 تیر 92 13:33
vay ejojoye dige be jameton ezafe shod
mobarak bashe
shiriniyam ke nemidin

مرسی عزیزم شما تشریف بیارید شیرینی هم میدیم

خاله فريماه
17 تیر 92 15:07
قدم نو رسيده و هم بازي جديدت مبارك ماشاالله چقد توپوليه لپشو بكش محدثهيه تبريك به مامانت كه عمه شده ويه تبريك به كل خانوادتون (مامان بزرگت و بابابزرگت -دايت وزنداييت)

خیلی ممنون خاله جونی از لطفت

romina
17 تیر 92 20:19
اول این که چه نی نی نازی . ایشالله همیشه زنده باشه. بعدم این که شما چه قدر خوشگل شدی عزیزم. راستی من بهت رای دادام

مرررسی رومینا جون از لطفت
منصوره مامان زهره
19 تیر 92 17:18
قدمش مبارک باشه

مرررسی عزیزم

نسرین خاله اسما
21 تیر 92 20:21
چه نی نی نازی خدا حفظش کنه و قدمش مبارک باشه انشالله

خیلی ممنون عزیزم

مریم (مامان ثناجون)
24 تیر 92 10:35
محدثه جون بهت تبریک میگم بابت همبازی خوشکلی که خدا از میان فرشته هاش برات فرستاده
انشاالله با همدیگه حسابی بازی کنید و خوش بگذرونید
به مامانی هم تبریک میگم که عمه جان شدند.قدمشون پر خیر و برکت

خیلی ممنون دوست عزیزم از تبریکتون
منصوره مامان زهره
27 تیر 92 16:10
سلام عزیزم رو رای منم می تونی حساب کنی!

سلام عزیز دلم خیلی لطف میکنی
مامان محمدطاها
28 تیر 92 14:24
قدمش مبارکه انشالا

ممنون عزیزم
خاله فاطمه
22 مرداد 92 8:24
عسل خاله منم تولد هم بازیت و بهت تبریک میگم ایشالا که همیشه صحیح و سالم باشین و با موفقیتتون دل ما مادرهارو شاد کنید
الهی برات بمیرم که راهت ندادن
دختر عمه جون ممنون برام گل اوردی خودت گلی

ممنون خاله جونی.خواهش میکنم فابلتو نداشت عزیزم.هزار تا بوس برای نیکا جون و خاله ی مهربونم.
فاطمه
21 شهریور 92 14:22
سلام اگه میخواید از عکسای فرشته های کوچولوتون یه کلیپ داشته باشید یا یک کتاب عکس به من سربزنید منتظرم