محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

محدثه؛فرشته کوچولوی ما

یه جشن کوچولو به مناسبت سه سال و نیمه شدنت

1394/9/30 16:20
نویسنده : مامان وبابا
358 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم محدثه جونی

به مناسبت سه سال و نیمه شدنت 28 آذر یه کیک کوچولو گرفتیم من و شما و بابایی با باباحاجی و مامانجون رفتیم خونه ی نیکا جونی و یه جشن کوچولو گرفتیم که شما و نیکا جونی خیلی خوشحال شدید کلی رقصیدید و شمع فوت کردین و کیک خوردین.خلاصه کلی بهتون خوش گذشت.

عزیز دل مامان 44 ماهگیت مبارک

قربون این ژستاتون بشم من

عزیز دلم ایشالله همیشه شاد باشی و از ته دلت بخندی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهدیه مامان تبسم
6 دی 94 8:01
سلام دوست نی نی وبلاگی عزیز دخترم تبسم در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده ممنون میشم عدد 18 رو به شماره پیامک 1000981010 ارسال کنید . به تک تک رای شما دوستان کلم نیازمندم
نقاش کوچولو
7 دی 94 15:51
سلام دوست عزیزم اتفاقی با وبتون اشنا شدم قرشته خیلی نازی دارین خدا براتون نگهش داره از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین